Якщо ви пропустили це, зростаюча кількість споживачів США працює або помірковано, або усунення споживання алкоголю, з молодими поколіннями, такими як Gen Z та Millennials на передньому плані руху.
Власне, ген Зер, як правило, вживає приблизно на 20% менше алкоголю, ніж навіть у середньому тисячоліття, згідно з останніми даними, зібраними дослідницькою фірмою IWSR.
Близько початку 2025 року 39% дорослих американців прийняли новорічну резолюцію щодо вживання менше алкоголю, ще 20% респондентів опитувались у цьому році в сухий січневий виклик, повідомляє The Consumer Tracker IPSOS.
“Споживання алкоголю бачить структурний спад”, – сказав Фій Генеральний директор та керуючий партнер Брайан Чой у “Поза кайфом”: Що далі для ринку безалкогольних напоїв? Вебінар, який розміщує Інститут їжі у співпраці з Кантаром.
“Дивлячись на це з 23-річного періоду, ми спостерігаємо постійне виснаження, коли мова йде про вживання алкоголю”,-додав Чой.
Що цікаво, це те, що для переважної більшості людей, які працюють над тим, щоб переосмислити їхні стосунки з алкоголем, це не все або нічого – тенденція, яка значною мірою була увічнена зростанням тверезого руху цікавості в останні роки.
Відповідно до звіту про безалкогольну службу NIQ 2023, 94% опитаних покупців безалкогольних напоїв заявили, що вони продовжують купувати алкогольні напої на додаток до альтернатив НА, що дозволяє припустити, що більшість сьогоднішніх споживачів приймають більше гнучкого типу підходу до вживання алкоголю на відміну від холодної індички.
А для Gen Z це починання ще менш чорно -біле – ну, принаймні, не в традиційному розумінні. Натомість це Зебра смугаста!
Твереза цікавість кожної смуги
Зебра смуги-це відносно новий термін сленгу, який описує практику чергування між алкогольними та безалкогольними напоями під час нічного виходу, що в кінцевому підсумку розрізає вживання алкоголю навпіл.
“Тут, у Кантарі, ми бачимо цей тверезий мислення як культурний зсув”,-сказав Баррі Томас, старший лідер глобальної думки Кантара під час своєї частини презентації вебінару.
“У моєму поколінні, Gen X, ви часто говорите забути. Ну, не ген З. Йдеться про те, щоб провести ніч запам'ятати– додав Томас.
Отже, як бренди напоїв можуть задовольнити молоду когорту?
Томас зазначив, що Gen Z, як правило, переглядає ліки від утрату ваги GLP-1 більш сприятливо, ніж будь-яке інше покоління, розмовно називаючи препарати як “фармацевтику”.
Через це явище такі компанії, як Crystal Light, які побудували свій існуючий капітал у просторі для вибух, щоб запустити низько алкоголь та низькокалорійну горілку Seltzer з 4% алкоголем за обсягом і лише 77 калорій, продовжують перемагати над цим демографічним демографічним.
Бренди напоїв з канабісом, такі як Daizy's's, також здійснюють вторгнення з Gen Z, запускаючи продукти, які також мають низький рівень цукру та калорій, крім того, що не вільні від алкоголю та штучних добавок.
Підкаст Інституту їжі
Цей епізод спонсорується: RSM
Це тарифний час, а компанії, що надають у всьому світі, працюють над тим, щоб краще зрозуміти, якою буде їх діяльність постраждалий. Джоді Адер з Rsm нас LLP об'єднаний Підкаст Інституту їжі обговорити wповід В даний час продукція та входи підлягають тарифам, і як найкраще пом'якшити ризики ланцюга поставок.