Якщо ви читаєте цей блог, ви, мабуть, знаєте все про оптимізацію свого сайту для Google. Опинившись у синьому місяці, ви також можете натрапити на статтю про те, як оптимізувати для Bing, і ви, мабуть, помітили кілька статей про те, як оптимізувати і для Tiktok.
Тепер Важливо розглянути можливість побачити інструменти AI. Наскільки вони відібрали трафік від SERPS, вони також зараз доставляють трафік на наші сайти. Ми бачимо збільшення кількості відвідувачів, що надходять з цих інструментів, і навіть кілька перетворень (що я вважав більш захоплюючим, ніж я, мабуть, мав би бути!).
Я не буду робити вигляд, що оптимізація для Chatgpt абсолютно відрізняється від оптимізації для пошукових систем, тому що я знаю, наскільки це дратує. Звичайно, існує велика кількість перекриття, і загальні принципи SEO поставлять вас на користь для з'явлення в інструментах пошуку AI. Однак, мабуть, варто зосередити свої зусилля в певних областях, плюс є один -два конкретні поради, які слід пам’ятати.
І тому, що я не сенсаціоналіст, що приїжджає, я навіть спочатку включив найважливіший! Ось ми:
Переконайтесь, що ваш сайт не блокує ці інструменти!
Коли вперше з’явилося Chatgpt, спільнота SEO була нашим звичайним підозрілим та цинічним «я», критично ставившись до того, що ці інструменти використовували загальнодоступні дані («наш» загальнодоступний контент не менше!) Для підготовки своїх великих мовних моделей (LLMS).
Щоб зупинити їх вискоблювання цього вмісту, багато людей почали позбавляти цих ботів від своїх роботів.txt.
Проблема полягає в тому, що інструменти пошуку AI та огляди AI все одно забирають частку пошукового трафіку, і блокуючи їх, ви по суті караєте себе двічі. Якщо ви хочете отримати користь від трафіку (та потенційних конверсій), ці сайти можуть доставити, переконайтеся, що ваш сайт не блокує сканерки LLM, перш ніж вирушати далі! Не кусайте руку, яка вас годує (навіть якщо ця їжа, здається, є перегрітою залишками, які ви вже готували в першу чергу).
Щоб перевірити, просто перейдіть до свого облікового запису пошуку та скористайтеся інструментом огляду URL -адрес, щоб перевірити доступність будь -якої URL -адреси.
Підзаголовки та запитання є ключовими
Екземпляри, які ви хочете, щоб ваш сайт з’явився в пошуку чатгпта, коли користувач задає питання, чи це просто запитує інформацію, чи шукає компанії у вашому конкретному секторі.
Найпростіший спосіб для цих інструментів LLM побачити, що ваш вміст є актуальним для цих запитів, – це мати вміст, який запитує, а потім відповідає на ці запитання. Очевидно, що форматувати їх як поширені запитання та підголовки на ключових сторінках обслуговування вбиває двох птахів одним каменем, оптимізуючи Google та Chatgpt за один раз.
Надання чіткі, стислі відповіді важливо. Коротші речення з стислими відповідями, ймовірно, будуть сприятливими до абзаців вафлі, які займуть занадто багато часу, щоб дістатися до суті.
Цільова ніша, ключові слова довгий хвіст
У мене немає статистики, щоб підтвердити це, але я відчуваю, що люди не вводять широкі терміни в чатгпт, що вони можуть в Google. Я сумніваюся, наприклад, що хтось шукає “SEO агентство” в Чатгпті, і все ж він отримує 8 100 пошуків на місяць у Google.
Я вважаю, що Chatgpt є найбільш корисним для дійсно нішевих питань, що Google не завжди досить нігть за допомогою результатів пошуку. Надання вмісту для цих дійсно конкретних, а іноді і складних питань, може дати вам найкращі шанси тут.
Чим менший ваш бренд, тим важливішими є ці довгі фрази.
Але не просіть його оптимізувати його для вас!
Мені боляче сказати, що Chatgpt насправді кращий, ніж я очікував при складанні вмісту, однак, коли я перевірив його рекомендації щодо оптимізації, я не був вражений.
Я попросив його переглянути нашу сторінку SEO та оптимізувати вищезгадану фразу “SEO Agency”, і все це було трохи теж 2010 року на мій смак.
Окрім того, що пропонують п'ять додаткових підзаголовків, які містять “SEO агентство”, збільшуючи щільність у копії, і вкладаючи її в нашу назву сторінки та мета -опис більше разів, він також зосередився на Лондоні.
Наша адреса, як зазначено на нашій контактній сторінці, знаходиться в Колчестері, і ми навіть не згадуємо Лондон на нашому сайті. І якщо Чатгпт справді вірить, що ми базуємось у Лондоні, чому це використовує нас написання?!
Існує багато інших фокусів SEO, які були б корисними для підвищення вашої видимості в Чатгпті, включаючи побудови посилань та авторитету, проте вищезазначені моменти, ймовірно, я починаю за найбільший вплив.
І не забудьте відстежувати, звідки приходить ваш трафік Щоб побачити, чи працюють ваші зусилля!