Нове! Слухайте статтю
Більшість компаній прагнуть забезпечити найкращий досвід для своїх клієнтів – і Google не є винятком.
Його користувачі є його клієнтами, а його продукт – результати пошуку, тому його кінцевою метою є забезпечення плавного досвіду пошуку, який допомагає користувачам не лише знайти точну інформацію, але й отримати доступ до неї за допомогою мінімального тертя.
Відповідно, алгоритми рейтингу Google розвинулися за рамки лише ключового слова. Сьогодні швидкість сторінки, мобільна зручність, доступність та загальний досвід користувачів (UX) – це фактори, які відіграють вирішальну роль у рейтингу пошуку.
Ця зміна призвела до безпрецедентного рівня інтеграції між UX та SEO.
Оптимізуючи UX, підприємства можуть впливати на продуктивність SEO, вдосконалюючи як залучення користувачів, так і на видимість пошуку.
Використання UX для підвищення SEO
Пошукові системи стають все більш орієнтованими на користувачів. Сьогодні навіть найбільш добре складений вміст та візуально приголомшливий дизайн не призведе до результатів, якщо ваш веб-сайт не відповідає очікуванням користувачів.
Коротше кажучи, зручність та задоволення так само критичні, як і якість вмісту: веб -сайти, які не вдається забезпечити безперебійний, інтуїтивний досвід, будуть боротися за ранг та утримання трафіку.
Ось чотири класичні стратегії UX для вдосконалення досвіду вашого веб -сайту та ваших пошукових показників.
1. Оптимізуйте швидкість завантаження сторінки
Ймовірність підстрибування користувача від веб -сайту збільшується на 32%, оскільки час завантаження переходить від 1 секунди до 3 секунд. Користувачі очікують миттєвого доступу до інформації. Веб-сайт повільного завантаження створює непотрібне тертя і призводить до розчарування та високих показників відмови.
Швидкість сторінки – це не просто розгляд UX – це критичний фактор рейтингу. Google надає пріоритет сайтах, які швидко завантажуються, оскільки вони покращують досвід користувачів та підтримують відвідувачів.
Щоб залишатися конкурентоспроможними у пошукових рейтингах, ваш веб -сайт повинен бути оптимізований для швидкості, забезпечення безперебійного досвіду та мінімального часу навантаження.
Ось кілька способів оптимізації швидкості завантаження вашого веб -сайту:
- Оптимізуйте та стискайте всі зображення.
- Очистіть роздутий код і стисніть його за допомогою інструментів мініфікації.
- Активуйте кешування браузера.
- Впровадити ледаче завантаження.
- Подумайте про використання CDN для зменшення затримки.
- Якщо нічого не працює, спробуйте перемикати хости.
Оптимізація JavaScript та CSS, використання попередньо завантажених шрифтів та стиснення зображень допомогло одній ІТ -компанії покращити швидкість навантаження на 300%.
Якщо ви маєте справу з веб-сайтами повільного завантаження, дайте вищезазначене найкращі практики. Вони можуть творити чудеса для вашого сайту.
2. Зосередьтеся на намірі пошуку
Вирівнювання з наміром пошуку виходить за рамки вдосконалення рейтингу – це підвищує задоволеність користувачів, надаючи точну інформацію, яку шукають користувачі.
Відповідаючи вміст до очікувань користувачів, ви створюєте більш актуальний, залучений досвід, який тримає відвідувачів на вашому сайті довше та збільшує ймовірність перетворення.
Експерт SEO Брайан Дін оптимізував одну з своїх публікацій у блозі, щоб краще узгодитись з наміром пошуку, що призвело до значного підвищення рейтингу. Те, що колись застрягло на другій сторінці, піднялася на верхню органічну позицію в Google, демонструючи потужний вплив оптимізації, орієнтованої на наміри.
Як можна оптимізувати наміри пошуку?
- Подивіться своє цільове ключове слово, щоб побачити, який тип вмісту займає результати. Це публікація в блозі, відео чи сторінка продукту? Цей пошук дасть вам уявлення про ваш тип вмісту.
- Погляньте на формат вмісту. Це як-твір, список, довге та детальне відео, коротке відео?
- Перегляньте вміст верхнього рейтингу та погляньте на субтопіки, які він включає.
- Куратовуйте свою цільову сторінку відповідно до ваших висновків, щоб переконатися, що ваш вміст вирівнюється з наміром пошуку.
3. Зробіть навігацію вашого веб -сайту інтуїтивно зрозумілим
Повністю 94% користувачів кажуть, що легка навігація є найважливішою функцією веб -сайту.
Чітка, проста та логічна навігація на веб -сайті полегшує користувачам отримати від точки А до точки B. Це допомагає їм знайти те, що вони шукають легко, і посилює задоволення, щоб забезпечити позитивний досвід.
Одна платформа управління творцями мала програмний інтерфейс, який був занадто заплутаним для своїх користувачів. Кілька простих навігаційних змін полегшили навігацію платформи та, як правило, більш зручності для користувачів-і збільшили знахідність творця на 30%.
Веб -сайти з акуратною та логічною структурою легше повзати і для ботів пошукових систем.
Ось як ви можете полегшити навігацію свого веб -сайту:
- Реалізуйте правило три клацання: Користувач повинен мати можливість знайти все, що шукає, за три кліки.
- Вирівняйте меню з мандрівкою користувача та групуйте подібні сторінки разом, щоб запропонувати акуратний досвід.
- Запропонуйте надійну функцію пошуку.
- Надайте чіткі CTA, щоб направити користувачів до наступної дії.
- Використовуйте навігацію на сухарі.
- Зв’яжіть логотип на домашню сторінку.
- Продовжуйте тестування варіантів навігації вашого сайту до розкриття сфери вдосконалення та продовжуйте оптимізувати.
4. Майте на увазі мобільну оптимізацію
Колодні 96% глобальної цифрової популяції використовують мобільні пристрої для підключення до Інтернету. А люди, які мають негативний досвід на мобільному пристрої, на 62% рідше роблять покупку.
Веб-сайт, сприятливий для мобільних пристроїв, вже не є необов’язковим-це суттєво.
Оптимізація мобільних пристроїв покращує досвід користувачів на всіх пристроях, безпосередньо впливаючи на рейтинг пошуку.
Завдяки індексації мобільних пристроїв Google, веб-сайти, які не оптимізовані для мобільного ризику, нижча видимість у результатах пошуку. Реалізація чуйної конструкції забезпечує безперебійний досвід, покращує залучення та зміцнює загальну ефективність SEO.
Для однієї фірми з фінансових послуг спостерігалося збільшення мобільних сеансів на 459% з органічних каналів та збільшення на 239% мобільних органічних перетворень після запуску нового чуйного веб -сайту з оптимізованими зображеннями та вдосконаленою швидкістю завантаження сторінки.
Щоб оптимізувати свій веб -сайт для мобільних пристроїв:
- Подумайте про використання чуйного дизайну. Google рекомендує це.
- Стисніть усі зображення та оптимізуйте швидкість завантаження сайту.
- Створіть зручний для мобільних пристроїв дизайн з простою навігацією, великими кнопками та безліччю білого простору.
- Використовуйте розмітку схеми для забезпечення багатих фрагментів та максимальної видимості на мобільному SERP.
- Зробіть вміст легким для читання. Ідіть із коротшими реченнями та меншими абзацами. Розбийте вміст зображеннями, GIF, точками кулі тощо.
Перемогти з UX
Створення веб-сайту, орієнтованого на користувачів, інтуїтивно зрозумілим для викликів користувача та відповідно адаптується до позитивного досвіду,-це стратегія №1, яка оцінює велику в просторі пошукових систем.
Ось чому ми зараз бачимо дуже помітне перекриття між перевіреними найкращими практиками SEO та деякими класичними стратегіями UX.
Оптимізація швидкості завантаження сторінки, узгодження з наміром пошуку, пропонування простої навігації, включення доступності та оптимізація для мобільних телефонів – це класичні стратегії UX. Виконання їх ефективно не тільки покращує досвід користувачів, але й підвищує рейтинг, сприяючи більшій видимості та органічному трафіку.
Більше ресурсів на UX та SEO
Новий “SEO”: п’ять інгредієнтів для вигідного рецепту оптимізації досвіду пошуку
Три принципи UX, які допомагають вашому веб -сайту зробити свою роботу правильно
П'ять причин для визначення пріоритетів витрат на веб -сайт UX Design
Розблокуйте силу вашого SEO: Посібник для початківців щодо вимірювання успіху