...
Субота, 19 Квітня, 2025
16.5 C
Kyiv

Як магазини та агентства з впливовими людьми додають контент-студії

Останніми місяцями кілька магазинів і агенцій, які займаються впливом, створили або розширили свої контент-студії, намагаючись йти в ногу зі швидкістю та масштабом, яких вимагає надійна стратегія соціальних медіа.

Це не тільки дозволяє їм швидше переміщатися з творчими активами та задовольняти потреби клієнтів у режимі реального часу, але також може бути економнішим використовувати власний простір і найняти внутрішніх творців, ніж аутсорсинг. Тип моделі, вміст і використання творців у цих студіях відрізняються залежно від компанії. Наприклад, деякі магазини хочуть рекламувати якість кінематографічного виробництва, тоді як інші хочуть залишатися вірними lo-fi контенту, створеному користувачами (UGC).

За даними Statista, у 2024 році близько 5,17 мільярдів користувачів соціальних мереж у всьому світі витрачатимуть на них близько 143 хвилин на день. Це багато споживаного контенту — і величезна потреба в тому, щоб його створювати все більше і більше, щоб задовольнити ці апетити.

Глобальна експансія

Зростання вмісту є головним мотиватором для магазинів соціальної комерції, щоб принести живі покупки та контент-операції в США — як це робить SuperOrdinary цього місяця, Digiday дізнався. Оскільки компанія будує більше студій, компанія робить ставку, що її прямий ефір і комерційний бізнес будуть віддзеркалювати її успіх в Азії.

SuperOrdinary Creator Studios відкриває ще 15 студій у Лос-Анджелесі після того, як побудувала 30 студій по всьому Китаю та працювала з приблизно 100 000 творцями та філіями таких брендів, як Peter Thomas Roth, Herschel і Milk Makeup. Він створює 200 прямих трансляцій на місяць по всьому світу, сказав Джуліан Рейс, генеральний директор і засновник SuperOrdinary.

«Це, безперечно, талант — здатність створювати такі [live] шоу, які я вважаю міні-драматичними серіалами, і роблять їх захоплюючими та привабливими, і хочу, щоб глядачі приходили, налаштовувалися та дивилися їх щодня», — сказав Рейс.

Простір площею 11 500 квадратних футів для брендів і авторів пропонуватиме послуги, включаючи створення прямих трансляцій, керування афілійованими особами творців та аналіз даних. Компанія SuperOrdinary заявила, що вона створила одні з найбільших прямих трансляцій у США на сьогоднішній день, у тому числі трансляцію з Farmacy, яка принесла 7,9 мільйонів доларів продажів за одну хвилину. Компанія сподівається продовжити створення власних каналів у соціальних мережах, а також створити більш довгострокові можливості для творців у цьому просторі.

«Ми дуже налаштовані на це», — додав Рейс. «Ми вважаємо, що це буде одна з найбільших можливостей зростання електронної комерції в усьому світі, і ми докладаємо всіх зусиль».

Hi-fi чи lo-fi?

Враховуючи бурхливу кількість онлайн-контенту, творці та бренди також шукають більш динамічні способи виділитися та залишатися послідовними у своїх стратегіях контенту — особливо тому, що рекомендації штучного інтелекту можуть почати часто повторюватися в соціальних мережах. Бренди також створюють власний контент і творчі студії, оскільки ця тенденція зростає.

Linqia, що базується в Сан-Франциско, у жовтні запустила свою нову пропозицію, VFX Creator Network, яка спеціалізується на високій якості виробництва та візуальних ефектах, щоб спробувати виділитися серед інших. Мережа творців включає близько 50 творців, у тому числі Калеба Наталі та Зака ​​Кінга, які спеціалізуються на роботі з зеленим екраном і візуальних ефектах із попереднім досвідом роботи з брендом і можуть залучити активну соціальну активність. Вони будуть зосереджені на чотирьох стилях контенту: професійному, відгукному, розважальному та модному.

«Зараз у соціальних мережах ви просто бачите море однаковості, де здається, що кожне відео автора має схожу тематику, схоже подання — і це дуже різне», — сказав Кіт Бендес, віце-президент із стратегії маркетингової агенції впливових людей Linqia. . «Тож якщо кожен бренд намагається, так би мовити, зупинити прокручування, це дуже заважає, коли ви переглядаєте прокручування».

Ло-файний контент має особливу привабливість і вражає по-різному. У випадку з бізнес-агентством Stagwell Gale, соціальна команда «активно масштабує» контент-студії, оскільки кількість людей, які займаються створенням контенту, зростає до понад 50 осіб, сказала Ерін Лайден, віце-президент зі зв’язків з громадськістю та впливовий фактор, а також співкерівник соціального маркетингу. команда в Gale. Наразі троє авторів працюють повний робочий день, а ще 30 працюють підрядниками, а команда зосереджується на швидко створюваному контенті «звичайною людиною», який не надто брендований, пояснив Ліден.

«Ми справді бачимо цінність наявності внутрішніх авторів для того швидкого, менш створюваного контенту, який ми хочемо вивести у світ у режимі реального часу», – сказала вона.

Лабораторія Social Creative Lab Dentsu також налічує близько 20 творців, які створюють для клієнтів контент від коротких відео до фотографій. Одна з її виробничих гілок цифрового маркетингу, Tag Canada, керує студією в Торонто, яка створює контент для північноамериканських брендів, «чи то історії про спосіб життя, практичні поради, вміст на природі чи життєві подорожі» — залежно від того, що резонує з споживачами, сказала Андреа Фландерс. , головний клієнт Tag Canada.

Зростання доходу

Є ще один бізнес-стимул, оскільки авторські магазини можуть здавати студії та обладнання стороннім творцям або отримувати додатковий прибуток, здаючи приміщення в оренду іншим компаніям. За даними FilmLA, у Лос-Анджелесі середня річна завантаженість звукової сцени становила 94% у 2020 році проти 93% у 2019 році. Чи можуть такі простори потенційно заповнити прогалину?

Наприклад, Monks має контент-студії в Шанхаї, Лос-Анджелесі, Нідерландах і Бразилії. Крім того, що вони використовуються для створення узгодженого візуального оформлення бренду та якості для авторського контенту, це місце, де можна навчати творців і навчати їх методам студійної зйомки, – сказала Емі Лука, голова глобального соціального відділу Monks.

Студії використовуються як власними авторами, так і зовнішніми творцями, з якими компанія співпрацює, але змусити творців платити за використання студійних просторів може бути проблемою, додав Лука. Таким чином, витрати часто включені в загальну плату за кампанію, що стягується з клієнтів бренду.

«Я думаю, що це відбувається тому, що тягар, який лежить на творцях, пов’язаних із кращим узгодженням із творчістю та баченням бренду, є більшим, ніж будь-коли, чи не так?» Лука сказав. «Тож я думаю, що створення ваших студійних наборів і можливість мати більше контролю над якістю, зовнішнім виглядом і відчуттям контенту — це справді те, що приваблює нас у такому типі моделі».

Гаряче цього тижня

Смертельна поліція переслідує маленькі п’ять очок Атланта | Інформація від ордерів

Поліцейська погоня в Атланті закінчилася трагічно, коли транспортний засіб...

Чому кожній юридичній фірмі потрібен експерт з SEO юридичної фірми у 2025 році?

Будемо справжніми - ви не ходили в юридичну школу,...

Google здає часткову перемогу в антимонопольному випадку, але стикається з відмовою від інструментів видавця

Міністерство юстиції США виграло свою антимонопольну справу проти Alphabet...

Чемпіонат світу з 2025 року починається в ці вихідні

Перший чемпіонат світу сезону 2025 року розпочинається сьогодні в...

Теми

Смертельна поліція переслідує маленькі п’ять очок Атланта | Інформація від ордерів

Поліцейська погоня в Атланті закінчилася трагічно, коли транспортний засіб...

Чемпіонат світу з 2025 року починається в ці вихідні

Перший чемпіонат світу сезону 2025 року розпочинається сьогодні в...

Виробник цифрового контенту: Залучення соціальних медіа – Південна Африка

Винагорода:Вартість Розташування:Йоганнесбург, Сандун СандтонПотрібно власний транспорт:ТакВимога в подорожі:ВипадковийПолітика роботи:Позиція...

Як квантові обчислення можуть покращити ланцюги поставок

Квантові обчислення показують реальний потенціал для перетворення ланцюга поставок...