Америка – одна з найбільш судової країни світу, але для більшості людей юристи та їхні послуги фінансово недоступні.
LegalCoom вирішив змінити два десятиліття тому. Вони були одними з перших компаній, які перетворили, як люди та малий бізнес орієнтуються на правову систему. Тепер вони синоніміють доступні та легкі юридичні послуги, що надають понад 9 мільйонів юридичних етапів.
Інші бренди були розумними слідкувати за керівництвом LegalZoom, а тепер онлайн -юридичний ринок коштує близько 13,4 мільярда доларів. Дохід від галузі все ще зростає, але прогнози показують, що це може бути застоюється незабаром через розповсюдження конкуренції.
Щоб зберегти свою позицію в цій галузі, LegalZoom хотів збільшити анте в своєму маркетингу – але як можна покращити назву домашнього віку?
Готовий до заробленого медіа -анте
LegalZoom вже давно є змістовою електростанцією. Він вже мав велику базу знань статей, що показують потенційним новим клієнтам, як включити та вести бізнес. Але, як і навіть найуспішніші компанії, змушуючи відвідувачів їхнього блогу споживати чудовий вміст, який вони виробляли, виявився складним.
Ось тоді LegalZoom звернувся до Stacker з чіткою метою: посилити охоплення їх видавничих зусиль. Вони хотіли, щоб їхні історії з'явилися в надійних сторонніх виданнях-жорсткий подвиг для масштабування без створеної платформи, як Stacker.
Партнерство з редакційною командою Stacker, LegalZoom дотримувався найкращих практик для оптимізації вмісту спеціально для розповсюдження Newswire. За допомогою керівництва Stacker вони створили історії, побудовані для залучення та досягнення, а потім розповсюдили їх через мережу Stacker з понад 4000 видавців.
Результати виділялися. “Там є сотні агентств, які обіцяють зворотні посилання на тисячі сайтів”, – сказав лідер з маркетингу LegalZoom. “Але реальність полягає в тому, що ви часто опиняєтесь на дуже нішевих веб -сайтах з низькою репутацією та охопленням. Мережа Stacker включає тисячі місцевих публікацій, довірених у їхніх громадах, і з’являтися в цих публікаціях є для нас дуже цінними”.
Як і LegalCoom, Stacker є і потужним і простим у використанні, допомагаючи брендам пробити шум і розглянути свої історії.
Забезпечення перебування з інноваційними творами
Завдяки Connect, LegalZoom розподіляє залучені, інноваційні твори, такі як 7 порад щодо вибору найкращого імені для вашого бізнесу, які включали веселий генератор імен бізнесу з веб -сайту LegalZoom. (Кому не було б цікаво натиснути і подивитися, що воно придумує?)
Цей творчий дотик зробив історію виділення і допомогло їй заробити тягу як з читачами, так і з публікаціями. Твір приземлився 288 місць у видавничій мережі Stacker.
Всього за півроку LegalZoom вирізав сильну присутність на новій цифровій території. Вони створили та розповсюджували 13 історій, які створили 3265 місця розташування та досягли понад 480 000 нових читачів у США
Хоча читацька аудиторія є одним з маркерів успіху в зароблених ЗМІ, реальний вплив виявився у виконанні SEO LegalZoom. Їх історії принесли 2900 нових доменів, що стосуються-понад 545 з яких були високими місцями, які мають високу популярність,-на п’ятипозиційне збільшення середнього рейтингу за їхніми ключовими словами.
Команда з маркетингу LegalZoom була в захваті від результатів, але переваги виходили за межі показників. Розширення їх охоплення означало, що вони можуть обслуговувати більше американського малого бізнесу з їх юридичним досвідом, технологіями та підтримкою.
“Ми любимо, що стакер приносить більше передбачуваності, коли мова йде про те, як охоплення та пікапи, яких ми повинні очікувати від різних тем та історій”, – сказав їхній маркетинговий лідер. “Завдяки медіа -досвіду та розумінням тисяч розподілених історій вони можуть точно прогнозувати ефективність вмісту. Така передбачуваність – це те, чого ми ніколи не бачили”.
Як платформа розповсюдження Stacker стабільно масштабує якість, редакція людини
Stacker поєднує в собі потужну технологію з редакцією людини, щоб забезпечити масштабовану, інноваційну платформу для розповсюдження медіа. LegalZoom використовував Stacker, щоб поділитися своїм готовим до публікацій редакційного контенту з тисячами національних та місцевих новин через The Stacker Newswire.
- Перед тим, як будь-яка історія буде синдикована, редакційна команда Stacker забезпечує, що вона відповідає високим журналістським стандартам-тоді тонкі налаштування кожної частини для термінів та формату для максимального досягнення та залучення.
- Після розповсюдження такі бренди, як Legalzoom, отримують доступ до даних про ефективність роботи в режимі реального часу через інформаційну панель звітування Stacker, забезпечуючи прозорість та діючу інформацію.
- За допомогою Stacker LegalZoom розширив свою видимість, зміцнив свої повноваження та посилив свою позицію як провідної онлайн -платформи для формування бізнесу.
І ось найкраща частина: вам не потрібно бути домашньою назвою, щоб побачити такі результати. Зв’яжіться з нами, щоб дізнатися, як стакер може допомогти вашому бренду досягти досягнення, якого він заслуговує.
Доріана – директор з маркетингу Stacker. Раніше вона очолювала відділи маркетингу в різних компаніях, володіла маркетинговим агентством протягом 7 років та створила стартап, що поєднує автоматизовані маркетингові робочі процеси з ринком маркетингових послуг.
Фото ілюстрація від Stacker // Canva