Поліпшення клієнтського досвіду має вирішальне значення для успіху в туристичному секторі, — пише глобальний керівник продукту CellPoint Digital Том Рендклев у новій електронній книзі PYMNTS «Нове рівняння цінності: 11 лідерів фінансових послуг діляться своїм баченням на 2025 рік».
У вересні Карен Вебстер опублікувала дев’ять тенденцій, які, на її думку, стимулюють стратегії платежів, і в CellPoint Digital багато з цих тенденцій перегукувалися з нашими планами та баченням на 2025 рік і далі. Зосередженість на оптимізації, впровадженні альтернативних методів оплати, спрощенні досвіду, персоналізації пропозицій і забезпеченні гнучкості та швидкості виходу на ринок має вирішальне значення для наших партнерів туристичної індустрії, оскільки вони прагнуть покращити шлях клієнта та стимулювати зростання доходів у 2025 році та надалі.
Для авіакомпаній, онлайн-туристичних агентств (OTA) і готелів стратегії платежів повинні відповідати унікальним викликам і можливостям туристичної індустрії. У цьому секторі покращення клієнтського досвіду, спрощення складних транзакцій і пропонування гнучких платіжних рішень мають вирішальне значення для утримання клієнтів, конверсії та зростання доходу.
У 2025 році CellPoint Digital прагне покращити залучення, утримання та зростання клієнтів, використовуючи нашу передову платформу оркестрування платежів. Ця платформа оптимізує платіжні транзакції за допомогою різних методів, включаючи картки та альтернативні платежі, забезпечуючи плавний і гнучкий досвід для торговців та їхніх клієнтів. Основні стратегії, які ми плануємо розгорнути, включають:
- Розширення варіантів оплати: CellPoint Digital продовжуватиме підтримувати зростаючу екосистему альтернативних методів оплати (APM), дозволяючи компаніям відповідати змінам уподобань споживачів у всьому світі, особливо в таких регіонах, як Південно-Східна Азія та Латинська Америка, де нові способи оплати, такі як «купи зараз, плати пізніше» ( BNPL) стають важливими.
- Інтелектуальна маршрутизація та платежі за допомогою кількох еквайрів: Забезпечуючи інтелектуальну маршрутизацію транзакцій і моделі з кількома покупцями, CellPoint Digital допомагає торговцям підвищити відсоток успішних платежів, знизити операційні витрати та покращити рівень авторизації та конверсії. Цей підхід допомагає підприємствам оптимізувати свою платіжну інфраструктуру, особливо для транскордонних операцій.
- Безперебійний досвід роботи з клієнтами: Щоб підтримувати зацікавленість клієнтів, CellPoint Digital зосереджується на забезпеченні безпроблемних платежів у всіх цифрових точках взаємодії, від веб-сайтів до мобільних додатків. Зводячи до мінімуму складність платіжних процесів, компанії можуть зменшити залишення кошиків і підвищити задоволеність клієнтів
- Розширення глобального охоплення: Завдяки постійним інвестиціям і стратегічним партнерствам CellPoint Digital може вийти на нові ринкові вертикалі та географічні регіони. Це розширення дозволить нам збільшити нашу клієнтську базу та дохід, пропонуючи індивідуальні платіжні рішення, які відповідають конкретним регіональним потребам і викликам.
- Оптимізація: Завдяки багатофункціональній платформі оркестрування платежів CellPoint Digital має унікальне місце, щоб допомогти продавцям зменшити витрати та збільшити дохід у більш ніж 20 напрямках. Використовуючи наші технології та великий досвід у туристичній індустрії, ми вже забезпечили десятки мільйонів доларів цінності нашим продавцям, які активно використовують наші послуги з оптимізації.
Ці стратегії розроблені, щоб не тільки збільшити дохід, але й надати компаніям інструменти, необхідні для ефективного масштабування в умовах цифрових платежів, що швидко розвиваються.