Гарний рейтинг у Google – це не лише націлювання за ключовими словами.
Йдеться про формування авторитету теми.
Один із найкращих способів зробити це – організувати вміст у тематичні кластери. Ця стратегія допомагає покращити взаємодію з користувачем і покращити видимість у пошуковій системі.
Ця стаття проведе вас через дослідження, розробку та використання тематичних кластерів для покращення ваших кампаній SEO.
Чому ваша стратегія SEO потребує тематичних кластерів
Google офіційно представив концепцію «тематичного авторитету» в травні 2023 року. Однак люди обговорювали цю концепцію SEO за роки до цього.
У наші дні, незалежно від того, чи називає Google це сигналом рейтингу, «пошуковою системою» чи чимось іншим, авторитет теми є критичним.
Якщо ви добре вмієте закріплювати авторитетні теми, ви відображатиметеся на помітному місці в пошуковій видачі.
По суті, це змінило пошукову оптимізацію, що базується на ключових словах, на дисципліну, що базується на користувачах.
Ключові слова все ще мають значення, але вони є частиною більшої теми. Це включає в себе наміри користувача, соціальні докази та вміст з різних платформ і типів медіа.
Це також допомогло зміцнити (або, для деяких, представити) концепцію тематичних кластерів.
Тематичні кластери забезпечують порядок, допомагаючи організувати вміст веб-сайту та покращити взаємодію з користувачем (UX). Тематичні кластери підходять для:
- Бренди: Ви можете продемонструвати свій досвід, заглиблюючись широко, глибоко або одночасно в певну тему чи декілька тем.
- Люди: Відвідувачі можуть знайти ваш вміст.
- Пошукові системи: Google може легше знаходити, сканувати та ранжувати ваш вміст.
Є три ключі до створення тематичних кластерів:
- Як дослідити ваші кластери.
- Як спроектувати свої кластери.
- Скільки шарів додати до ваших кластерів.
Проведіть дослідження
Так, це основна директива, але вона має кілька значень під час обговорення тематичних кластерів.
Однією з областей дослідження SEO є сама тема: основна послуга або продукт (наприклад, догляд за собаками) з усіма його підтемами.
Іншим фактором є інформація та підтеми, які потрібні клієнтам на кожному етапі намірів. Наприклад, «Скільки коштує мати собаку?» це інформаційний запит на етапі початку послідовності.
Дослідження для кожного досить різні. Щоб заглибитися в основну послугу чи продукт, я рекомендую:
- Google Trends (або розширення Glimpse Chrome).
- Планувальник ключових слів Google.
- Ahrefs.
- Архітектура сайту конкурента (це ключ).
Для вмісту, орієнтованого на користувача, дослідження ключових слів все ще дуже корисне, але я б додав наступне:
- Інструменти прослуховування соціальних медіа та моніторинг платформи.
- автозаповнення Google. (Що ще шукають користувачі?)
- SERP аналіз. (Який тип вмісту має високий рейтинг і, отже, надає користувачам цікавий вміст на цю тему?)
- Старомодне добре дослідження клієнтів, навіть якщо це просто спілкування з вашим продуктом або командою обслуговування клієнтів.
Ви тут у режимі мисливця-збирача. Зберіть більше інформації, ніж ви вважаєте необхідним. Ви завжди можете скоротити його пізніше.
Копайте глибше: Advanced SEO: Як покращити свою стратегію ключових слів
Отримайте пошукову розсилку, на яку покладаються маркетологи.
Як спроектувати свої кластери
Розглянемо модель зі спицями
Мій кращий спосіб побудови кластерів — класичний дизайн зі спицями:
Ця структура дозволяє додавати спиці та відгалуження для кожного кола, щоб за потреби детальніше розгорнути підтеми.
Вам не потрібно підтримувати однаковий ступінь глибини. (Наприклад, спорядження для собак може мати п’ять або шість підтем, тоді як вправи для собак можуть мати три або чотири.)
Незважаючи на це, ви бачите, як легко це також можна перекласти на архітектуру веб-сайту.
Це чудова відправна точка для розуміння що вам потрібно звернутися до теми.
Після того, як ви розробили свою модель втулки та спиці, подумайте як ви обговорюєте ці теми. Розглянемо що потрібно вашим користувачам знати на основі їхньої стадії умислу.
Сегментуйте свій вміст за наміром (послідовність етапів).
У кожній підтемі ми створюємо три сегменти, які є етапами процесу продажу:
- Верхній етап: Освіта та обізнаність.
- Середня стадія: Розгляд і дослідження.
- Нижній етап: Здійснення покупки.
Ось як вони розбиваються:
Верхня частина воронки
- Загальні підтеми.
- Технічні/спеціалізовані теми без індикаторів наміру транзакції (наприклад, пальто з бішон-фрізе).
- Актуальні теми/лідерські теми.
Середина воронки
- Болі та виклики.
- Порівняльні терміни (наприклад, найкращий шампунь для собак).
- Конкретні інструменти, платформи або продукти.
- Варіанти використання (наприклад, стрижка собак у вологому кліматі).
Дно воронки
- Терміни з модифікаторами, як-от «купити», «підписатися», «демо», «поруч зі мною», «безкоштовна доставка».
Після того, як вони накреслені, ви можете створити конкретні плани вмісту для охоплення ваших тем і підтем.
Копайте глибше: відображення вмісту: хто, що, де, коли, чому і як
Приведіть типи вмісту до кожного етапу наміру
Якщо ви хочете націлитися на запит «купити шампунь для собак від алергії», не знімайте відео про те, як купати собаку. Також уникайте створення повного посібника з купівлі товарів для догляду за собаками
Принаймні я б не став.
Ви також не можете просто написати про «10 найкращих шампунів для короткошерстих собак з алергією» і залишити це на цьому.
Подумайте, де знаходиться користувач на шляху покупки та яку інформацію він хоче:
- У середині послідовності це можуть бути тематичні дослідження або відгуки користувачів.
- У верхній послідовності це можуть бути тематичні посібники, відео з інструкціями або навіть глосарій термінів, які варто знати.
Визначивши це, ви побачите, де вам справді потрібне тематичне дослідження. Вам також може знадобитися відеоогляд, створений користувачем. Можливо, вам також знадобляться огляди продуктів. Довідник про різні види алергії та їх лікування також може бути корисним.
Наскільки глибоко вам слід заглибитися в тематичний кластер?
Однією з переваг моделі концентратора є те, що ви можете детально ознайомитись із роздільними сторінками, орієнтованими на високоцінні групи ключових слів. (Як правило, хоча і не завжди, чим глибше ви йдете, тим вищий намір.)
Це кілька кроків від догляду за собаками до стрижки собак і алергії на собачу шкіру до шампуню від алергії для собак. Ви можете побачити, де останні два пропонують багато можливостей для позиціонування вашого бренду для розгляду.
Тим не менш, будьте обережні, щоб не перестаратися.
Наприклад, залежно від обсягу ключових слів, ви можете або не можете захотіти отримати спеціальну породу для свого шампуню.
Я рідко бачу бренд іди теж глибоко з темами (зазвичай це навпаки).
Коли розмовні сторінки більше не сприяють залученню користувачів, настав час внести зміни. Ви можете оновити наявний вміст або знайти нові теми для вивчення.
Завжди залишайте місце для нових концепцій/ідей.
Наприклад, минулого року майже в кожній галузі, пов’язаній з технологіями, довелося або створити спіцю для ШІ, або інтегрувати ШІ в кожну спицю.
Від авторитетності теми до успіху в пошуковій системі оптимізації пошукових систем: розробка тематичних кластерів із рейтингом
Ви збираєтеся прагнути до досконалості за допомогою тематичних кластерів, але просто знайте, що це нереально
Наявність моделей, які впорядковують вашу інформацію, — чудовий початок. Вони також допоможуть вам знайти прогалини для подальшого вивчення.
- Слідкуйте за своїми моделями.
- Шукайте різні способи залучення користувачів.
- Практикуйте узгодження вмісту з рівнями обізнаності та намірів користувачів.
Ви дасте своєму сайту гарний шанс збільшити органічне залучення та ефективність. Це також узгоджується з напрямком, у якому Google хоче рухатися в індустрії SEO.
Копайте глибше: як визначити та створити стовпи вмісту, які підвищать впізнаваність бренду
Авторів, які вносять свій внесок, запрошують створити вміст для Search Engine Land і обирають за їхній досвід і внесок у пошукову спільноту. Наші дописувачі працюють під наглядом редакції, і внески перевіряються на якість і актуальність для наших читачів. Думки, які вони висловлюють, є їхніми власними.