Міністерство транспорту США (DOT США) відкликав федеральний грант на 63,9 мільйонів доларів США, спочатку виділений на Амтрак для Техаського високошвидкісного проекту залізничного коридору, раніше відомого як Техаська центральна залізниця.
Секретар транспорту Шон П. Даффі заявив, що ця угода між Федеральною адміністрацією залізниць (FRA) та AMTRAK дозволить перенаправити решту грантових коштів на інші залізничні проекти.
Потяг Amtrak, що виїжджає з Далласа
Техаська високошвидкісна ініціатива залізниць, яка має на меті підключити Даллас та Х'юстон, спочатку була визначена як приватне підприємство. Однак зростаючі оцінки витрат – тепер, що перевищує 40 мільярдів доларів США – призвели до того, що Міністерство транспорту переглянула федеральну підтримку, посилаючись на зростаючу залежність проекту на фінансування платників податків.
Секретар Даффі сказав:
Я радий повідомити, що FRA та Amtrak погоджуються з тим, що андеррайтинг цього проекту є марною тратою коштів платників податків та відволіканням від основної місії Амтрака щодо вдосконалення існуючих служб підрозділів.
Проект Центральної залізниці Техасу був запропонований як приватне підприємство. Якщо приватний сектор вважає, що цей проект є здійсненним, вони повинні перенести роботу перед будівництвом вперед, а не покладатися на Amtrak та американського платника податків, щоб вирятувати їх. Мій відділ буде продовжувати шукати всі можливості, щоб заощадити федеральні долари та визначити пріоритетність ефективності.
Незважаючи на скасування цього гранту, FRA наголосив на постійній прихильності до розвитку залізниць, включаючи високошвидкісні та міжміські коридори, через цілий ряд програм фінансування та планування.
Близько 60 мільйонів доларів США від кінцевого гранту буде перерозподілений на інші проекти за допомогою програми ідентифікації та розвитку коридору FRA (CID), яка підтримує розробку ефективних, економічних та безпечних залізничних мереж.
Рішення, напевно, позначає помітну зміну пріоритетів федерального транспорту, зосереджуючись на оптимізації поточної інфраструктури.
Головний радник FRA Кайл Філдс сказав:
З'єднання Далласа та Х'юстона залишається однією з найбільш захоплюючих можливостей для нових пасажирських залізниць у США. Сьогоднішнє оголошення відображає визнання Амтрака та ФРА, що федералізація пропозиції Центральної залізниці Техасу не є найкращим використанням фінансування платників податків.