Ключові висновки

    Апеляційні суди другого та дев’ятого округів США нещодавно постановили, що придбання торгової марки конкурента для пошукової реклами за ключовими словами не є само по собі порушенням прав на торговельну марку.

  • У рішеннях підкреслювалося, що позивачі недостатньо продемонстрували, що маркетингові стратегії відповідачів можуть призвести до плутанини споживачів, що є вимогою згідно з федеральним законом про торговельні марки.
  • Апеляційний суд другого округу винесла постанову в 1-800 Contacts, Inc. v. JAND, Inc. DBA Warby Parker (№ 22-1634, 2d Cir. 8 жовтня 2024 р), підтверджуючи це Warby Parker's купівля торгових марок 1-800 як пошукових оголошень за ключовими словами сама по собі не є порушенням прав на торговельну марку. Аналогічно, Апеляційний суд дев'ятого округу правив в Lerner & Rowe PC v. Brown Engstrand & Shely, LLC dba Юридична група ДТП (№ 23-16060, 9th Cir. 22 жовтня 2024 р) що Юридична група ДТП покупка ключових слів для “Lerner & Rowe” ​​не порушувала ПК Lerner & Rowe прав.

    фон:

    Реклама за ключовими словами

    Коли онлайн-покупці шукають терміни (або ключові слова) у пошуковій системі, вони отримують два основних типи результатів пошуку:

  1. Природні результати: Природні результати або звичайні результати – це списки на сторінці результатів пошукової системи, які відображаються на основі їх релевантності ключовим словам пошуку. Вони генеруються на основі алгоритмів, які оцінюють вміст і якість сторінок і не потребують оплати за розміщення.
  2. Платні результати: Платні результати – це списки, які з’являються в результаті ставки рекламодавців на певні ключові слова. У тих, хто платить найбільші суми, їхні оголошення часто відображаються більш помітно, наприклад, у верхній частині сторінки результатів пошуку. Більшість пошукових систем, наприклад Googleне накладайте обмежень на ключові слова, на які рекламодавці можуть робити ставки.

1-800 Contacts, Inc. v. JAND, Inc. DBA Warby Parker

1-800 Contacts, Inc. (“1-800”) подала до суду Варбі Паркер за порушення прав на товарний знак і недобросовісну конкуренцію згідно з федеральним законодавством і законодавством штату, стверджуючи, що Варбі Паркер придбані ключові слова пошукової системи, що складаються з торгових марок 1-800. 1-800 стверджував, що ця практика призвела до плутанини споживачів, оскільки користувачі, які шукають її марки, стикаються з Warby Parker's оголошення та буде перенаправлено на Warby Parker's сайт, який імітував зовнішній вигляд сайту 1-800-х років. Однак окружний суд не погодився з цим і ухвалив спрощене рішення на користь Варбі Паркер.

Під час апеляції Другий округ пояснив, що для встановлення факту порушення прав на торговельну марку згідно з федеральним законом позивач повинен довести, що використання відповідачем дійсної марки, що підлягає захисту, може призвести до плутанини. Суд визнав, що знаки 1-800 є федерально зареєстрованими та захищеними, і що

Warby Parker's придбання ключових слів для використання в торгівлі. Проте Суд чітко дав зрозуміти, що «простий факт придбання товарних знаків конкурента як ключового слова в контексті пошукової реклами ні є порушенням прав на торговельну марку або недобросовісною конкуренцією.” Це також необхідно показати Warby Parker's використання викликало плутанину клієнтів.

Другий окружний суд дослідив ймовірність факторів введення споживачів в оману та дійшов висновку, що 1-800 не зміг достатньо аргументувати те, що

Варбі Паркер використовували свої знаки, а не купували їх як ключові слова на аукціонах пошукових систем. Оскільки таке використання саме по собі не створює ймовірності введення клієнта в оману, Суд підтвердив окружний суд.

Lerner & Rowe PC v. Brown Engstrand & Shely, LLC dba Юридична група ДТП

У подібному випадку,

Юридична група ДТП (ALG) придбала термін “Lerner & Rowe” ​​як ключове слово пошукової системи. Lerner & Rowe PCпозивач, згодом подав до суду на ALG за порушення федеральних прав на торговельну марку, серед інших підстав. Районний суд ухвалив рішення у спрощеному порядку на користь ALG за позовом про порушення прав на торговельну марку.

Дев'ятий округ підтвердив рішення районного суду. Як і Другий окружний суд, Суд дослідив фактори, що впливають на ймовірність введення споживачів в оману, і заявив, що, хоча сила знака переважала на користь Lerner & Rowe, відсутність доказів фактичного введення споживачів в оману переважала на користь ALG. Зрештою, суд дійшов висновку, що компанія Lerner & Rowe не змогла довести, що купівля ALG знака для реклами за ключовими словами, імовірно, призвела в оману споживачів.

Зміст цієї статті має на меті надати загальний посібник із предмета. Слід отримати консультацію спеціаліста щодо ваших конкретних обставин.

пан

Девід М. Крамер

Б'юкенен Інгерсолл і Руні ПК


1700 K St. NW

Люкс 300

Вашингтон, округ Колумбія


DC 20006-3807

Сполучені Штати Америки


Тел.: 412 562 8800
Факс: 412 562 1041
Електронна адреса: shari.boyle@bipc.com
URL: www.bipc.com

© Mondaq Ltd, 2024 – Тел. +44 (0)20 8544 8300 – http://www.mondaq.com, джерело

Бізнес брифінг