Threads розширив розгортання каналів користувацьких тем, які можна гортати з основної шкали часу, що може спростити участь у більшій кількості обговорень спільноти в додатку.
Як пояснив керівник Instagram і Threads Адам Моссері (цікаво, коли Threads отримає власного керівника), більше користувачів тепер матимуть можливість створювати стрічки тем на основі пошуку за ключовими словами в програмі.
Наразі не всі користувачі Threads мають доступ, але для тих, хто має, ви можете створити спеціальний канал у додатку, виконавши такі дії:
- Введення термінів пошуку
- Торкніться піктограми з трьома крапками поруч із полем пошуку на екрані результатів
- Виберіть «Створити новий канал»
Ви також можете додати певні профілі до свого спеціального каналу, відвідавши профіль, який ви хочете додати, потім торкніться піктограми з трьома крапками над фотографією профілю та виберіть «Додати до каналу».
Ви також можете створити стрічку на робочому столі, вибравши опцію «Закріпити на головній сторінці» в меню зліва, а потім здійснивши пошук за будь-яким вибраним терміном. Цей канал також буде активним у додатку, коли вам стане доступним цей параметр.
Створивши канал користувацького пошуку, ви можете встановити для нього значення «Топ» або «Останні». Потім ви можете перейти до нього з основної стрічки, торкнувшись значка «Теми» у верхній частині екрана.
Як зазначалося, це може бути хорошим способом бути в курсі більш актуальних обговорень у додатку та сприяти підвищенню інтересів. Хоча сам Моссері не очікує, що це буде великою проблемою.
Ще в січні, у відповідь на запит користувача про можливість додавання спеціальних списків, Моссері пояснив, що:
«Хоча я чесно кажу, що потрібні функції, такі як списки, кнопка редагування, стеження за стрічкою, тенденції та хештеги, — усе це добре створити, але жодна з них не сприяє помітному зростанню потоків чи використання потоків. Ми продовжуватимемо їх створювати, тому що це добре створювати функції, які захоплюють ваших найбільш зацікавлених користувачів, але важко визначити їх пріоритет, коли вимірний вплив є незначним».
Зараз Threads додав усі ці елементи або принаймні власні версії, але, на думку Моссері, вони не сприятимуть значному збільшенню використання, незважаючи на постійні запити користувачів.
Отже, що допоможе збільшити використання?
Моссері вважає, що охоплення є ключовим:
«[Reach is] завжди буде тим, на чому люди зосереджуються, недаремно. У наших інтересах сприяти зростанню охоплення людей. Якщо ви створюєте контент, який люди хочуть бачити, якщо ми покажемо їм це, вони будуть щасливі, ви будете щасливі, і наш бізнес буде розвиватися. Якщо ми цього не зробимо, ми просто залишимо цінність на столі. Мені здається, що люди не завжди вірять мені, коли я це кажу, але це дуже, дуже правда».
Таким чином, Meta намагається змістити фокус із таких речей, як «Подобається» та кількість підписників, на «Перегляди», оскільки це більше відображає відносний «успіх» у сучасному середовищі соціальних мереж.
Подобається їм це чи ні, але багато людей зараз покладаються на алгоритми «Для вас», щоб показувати їм те, що їх найбільше зацікавить, щоразу, коли вони входять, тому їм не потрібно чітко слідувати облікові записи, щоб отримати найкращий досвід у додатку. Як наслідок, ви не збираєтеся розширювати свою аудиторію так само, як це було в Twitter або Instagram, але в ідеалі, якщо ви створюєте тип вмісту, який подобається алгоритму Threads, ваше охоплення зростатиме поступово.
Отже, хоча люди все ще прагнуть додавати такі функції, як списки та хештеги для власних цілей, Моссері вважає, що це не ключові функції, принаймні для ширшого вимірювання ефективності Meta з точки зору загального використання та залучення.
Проте вони можуть допомогти залучити більше досвідчених користувачів, і оскільки лише невелика кількість людей створює більшість вмісту, це все ще може бути критично важливим. Це може бути не так чітко відображено в даних, але є причина, чому Bluesky останнім часом побачив сплеск інтересу після викликів Threads у день виборів.
Bluesky більше нагадує Twitter колись, хоча ви також можете за замовчуванням використовувати хронологічний наступний канал.
Що насправді є ключовим.
Головна привабливість Twitter на піку полягала в тому, що ви могли увійти й отримувати в режимі реального часу потік оновлень на вибрані теми, які вас цікавлять, і він продовжував надходити, оскільки твіти надходили, надаючи йому відчуття активного пульсу. Ви відчули зв’язок, поточний момент, і використання за замовчуванням керованих алгоритмом каналів «Для вас» – це зовсім не те саме, тоді як відхід Threads від того, що він вважає «політичним»» також ще більше віддаляє його від цього.
Але в той же час алгоритмічні канали стимулюють більше залучення. Це безперечно, дані говорять про це. Здатність виділяти більше найефективнішого вмісту в додатку від більшої кількості творців допомагає збільшити загальне використання та залученість, а також дає найкращим творцям більше охоплення. Що, у загальному сенсі даних, є набагато кращим варіантом, тому кожна програма тепер робить алгоритмічні канали за замовчуванням.
Однак те, що ви втрачаєте, — це негайність. Тож хоча користувачі Threads постійно висувають різні ідеї щодо того, що їм може знадобитися, щоб зробити його більш схожим на Twitter, у більшості випадків вони насправді хочуть повернути відчуття присутності, чого Meta не збирається робити, тому що це генеруючи кращу реакцію завдяки своїм рекомендаціям ШІ.
Як пояснив Моссері ще у вересні (щодо того ж на IG):
«Звичайно, ми думали про це [defaulting to the Following feed]і ми перевірили це і спробували це кілька разів. Кожного разу, коли ми маємо, є підгрупа людей, які щасливі, є купа людей, які забувають про те, що вони в ній, і тоді загалом усі, хто в ній є, з часом користуються Instagram все рідше, і коли ми запитуємо на запитання на кшталт «наскільки ви задоволені Instagram?», вони насправді повідомляють, що з часом у середньому все менше задоволені Instagram. А ще є ці ефекти другого порядку, коли їхні друзі починають менше використовувати Instagram [and] тому що вони менше використовують це, вони надсилають менше лайків і коментарів, повідомлень, а потім є всі ці інші речі, і це стає тільки гірше і гірше, і швидко».
Загалом користувачі більше залучаються до рекомендованого вмісту. Іншими словами, Twitter відчуває, що ви хочете, що Bluesky, очевидно, тепер працює краще, ніж Threads для деяких користувачів, він пішов і не повернеться. Bluesky, ймовірно, також буде більше спиратися на це, коли зрештою почне покладатися на доходи від реклами для свого бізнесу.
Соціальні платформи заробляють більше, якщо ви ними користуєтеся частіше, а алгоритмічні канали стимулюють більше використання.
Отже, хоча Threads продовжує додавати нові функції, схожі на Twitter, і деякі з них будуть популярні серед деяких користувачів, завжди буде ще одна функція, яка займатиме перше місце в порядку денному, і Threads «потрібна», щоб справді перемогти.
Але ви, ймовірно, шукаєте миттєвість, і Threads не принесе найбільшої користі, якщо зосередиться на цьому.