Roblox розгортає нову функцію, яка дозволить творцям на платформі вибрати запропонувати в ігрові товари за цінами, що стосуються регіону. Це означає, що конкретна ціна товару буде змінюватися, щоб відобразити місцевий регіон користувача, щоб він був рівнозначним у всьому світі.
Наразі ціни на досвіди є однаковими в усьому світі (платформа зараз доступна у 180 країнах). Але якщо розробник вмикає регіональні ціноутворення на гру в грі, як пропуск (як правило, речі з одноразовою планою, як доступ до спеціальної області в грі або постійна живлення), Roblox автоматично регулює ціну в Robux, в ігровому валюті Roblox.
Регіональні ціни також стануть варіантом для предметів аватара “пізніше цього року”, згідно з повідомленням у блозі Roblox.
В інтерв'ю ВержаЕнріко Д'Анджело, віце -президент з економіки Roblox, каже, що головна причина, коли компанія так довго чекала на впровадження регіональних цін, полягала в тому, що був “реальний ризик” щодо арбітражу.
“У той момент, коли у вас є той самий предмет, що продається за різними цінами, а в деяких випадках різко різні ціни ви можете уявити, наскільки хитрі можуть отримати деякі люди”, – говорить він. Роблок хотів бути “дуже впевненим” у системах, які він створив “, щоб уникнути цих зловживань системи”. Д'Анджело каже, що в ранньому тестуванні Roblox регіонального ціноутворення це спостерігається “нульові випадки” зловживань.
У поєднанні з інструментом оптимізації цін Roblox для розробників, який проводить тести, щоб рекомендувати найкращу ціну для товару в грі, Д'Анджело каже, що компанія зможе допомогти запропонувати оптимізовані ціни на товари в грі і Регіонально відповідні ціни на ці товари. У своєму дописі в блозі Roblox каже, що компанія побачила, що “середнє збільшення прибутку на 4 відсотки для творців, які мають права, які провели тест на ціноутворення”.