...
Понеділок, 28 Квітня, 2025
13.8 C
Kyiv

Рішення на основі даних у мобільному маркетингу: використання аналітики для оптимізації кампаній

У свій 8-й рік проведення саміту та нагород MOBEXX Summit and Awards 2024 представляла потужну лінійку лідерів галузі, інноваторів та експертів з маркетингу, які ділилися своїми ідеями та досвідом під час основних доповідей, панельних дискусій і чатів біля каміна. Тема цього року «Підключайся, залучайся, трансформуйся: сила мобільного маркетингу в нову еру 5G» підкреслила трансформаційну роль мобільних технологій і зв’язку 5G у переосмисленні маркетингових стратегій бізнесу.

Під час події відбулася цікава панельна дискусія на тему «Рішення, керовані даними, у мобільному маркетингу: використання аналітики для оптимізації кампаній». Під головуванням Udit VermaCMO, співзасновник Apptrove By Trackier, серед видатних учасників дискусії:

  • Чираг ДжагваніDGM – eCommerce, Fixderma
  • Екта Ароравіце-президент з електронної комерції, Swiss Beauty
  • Вібхор ДжайнVP – Business Head, BoAt
  • Раджат ХатріАВП | Business Intelligence, FNP

Udit Verma розпочав обговорення, зауваживши: «У світі, де кожен дотик, клацання та проведення генерують дані, завдання полягає не в пошуку інформації; завдання полягає в тому, щоб ефективно використовувати цю інформацію».

Коли його запитали, як він використовував різні інструменти для аналізу та оптимізації кампаній, Чираг Джагвані відповів: «Дані потрібно використовувати кількома способами, а платформа, на якій ми облаштуємося, є кількома інструментами. Якщо ви говорите про D2C, ми б дуже активно використовували Google Analytics і, звичайно, трохи аналітики Facebook . Торгові майданчики мають свої аналітичні платформи, яких цілком достатньо для їх відстеження. З точки зору оптимізації, вам доведеться дивитися на різні параметри, схожі на всіх цих платформах, де є кліки, покази, коефіцієнти конверсії та CTR, залежно від платформи, на якій ви маєте змінити програмне забезпечення. Інструменти ремаркетингу реклами є, вони тригери на основі WhatsApp для D2C. Але ви не отримаєте дані на ринках, у них є інструменти ремаркетингу, де ви надаєте їм певні пропозиції, можливо, 10% при оформленні замовлення або 5-10% на Nykaa. Я б не бачив жодної подібної кампанії утримання на Amazon чи Flipkart».

Екта Арора Додано тут: «Розуміння шляху користувача є дуже важливим для будь-якого маркетолога та для досягнення певних каналів, таких як Whatsapp, SMS або push-сповіщення. Отже, існують різні інструменти аналітики, такі як Google Analytics і різні інструменти ефективного маркетингу, а також інструменти тестування A/B, такі як Custom Fit, а для моніторингу ефективності є Google Data Studio, є Facebook Insights. Усі ці інструменти допомагають нам підвищувати ефективність і розуміти, що для нас працює, а що ні, і де може виникнути ефективність з точки зору кампанії. Що стосується ремаркетингу, Google і Meta самі по собі є достатньо потужними інструментами, які можуть добре працювати для нас. Ми щойно ввімкнули Tracker, і це була чудова подорож, оскільки вона має багато ефективності».

Говорячи про те, як розбіжності між зареєстрованими конверсіями від працюючої реклами та фактичними діями в додатку та в Інтернеті впливають на його бренд, Вібхор Джайн сказав: «Це загальновизнана проблема на різних платформах, і особливо якщо ви інтегруєте різні платформи, такі як аналітика Google і Amazon, між тим, що вони повідомляють, будуть розбіжності. Для окремої спеціальної кампанії, якщо ми обговорюємо, ніколи не буде того, що ви отримаєте точні дані на основі вікна атрибуції або що кожна рекламна платформа надасть вас».

Говорячи про додатковий продаж, Вібхор Джайн сказав: «Зазвичай є три способи, якими ми продаємо додатковий товар. По-перше, ви спонукаєте споживача після здійснення покупки ділитися з вами даними споживача. Наприклад, вони можуть попросити споживача зареєструватися, щоб отримати QR-код на самій упаковці. Дуже мало споживачів роблять це – близько 6-7%, але це також значна кількість, виходячи з обсягів, які ми робимо. Ви отримуєте особисті дані про споживача, коли споживач зареєструвався для отримання гарантії. Ви надаєте споживачеві розширену двомісячну або тримісячну гарантію, коли ви працюєте з великими ринками, включаючи Amazon, Flipkart та інші платформи Q-Commerce, ви можете працювати над створенням конкретних кампаній на цих ринках, які після певний період, як-от рік чи два, вони запускатимуть для вас рекламу, націлену лише на споживачів, які придбали ваш продукт рік тому і не купували жодного іншого продукту за останні дванадцять місяців. По-третє, це інструменти CRM, які ми використовуємо, тому ми дуже тісно співпрацюємо з Zoho тощо, тож будь-які дані споживачів, які ми отримуємо з розмов у соціальних мережах, надходять через сторонні інструменти, і ми звертаємося до них за допомогою наших власних кампаній. .”

Раджат Хатрі додав тут: «Авінаш Каушік одного разу сказав, що якщо у нього є 100 доларів, які можна витратити, він витратить 10 доларів на інструмент і 90 доларів на людину, яка може ним володіти та отримати від неї максимум користі. Це універсальна проблема, кожна інша людина дасть вам різну відповідь, і так само кожен інший інструмент дасть вам інший звіт. Ось де людям, подібним до нас, доводиться витрачати багато часу, щоб переконатися, що існують правильні визначення. По-друге, ми налаштовуємо налаштування таким чином, щоб цифри були дуже близькими, і це саме те, що ми робили всередині. Як правило, для нас тривалість життя споживача на нашій платформі дуже мала, і повтори протягом цього періоду дуже рідкісні. Ми використовуємо модель мультиатрибуції, яка дуже наближає цифри. Внутрішньо, коли мені поставили таку проблему, і я побачив, що розбіжності досягають 30-35% для нас, ми почали змінювати подібні визначення, придумавши такі речі, як сім днів — це вікно, яке ми зможемо тримати, або три дні вікно, яке ми будемо тримати. І, на щастя, для всіх конкретних змін у налаштуваннях і визначеннях нам вдалося довести це число до 95%. Отже, наші інструменти дуже близькі один до одного, і ми не стикаємося з цією проблемою, тому що ми доклали певних зусиль, щоб виправити ці цифри. Це ключ до будь-якої аналітики даних».

Це відредаговані уривки. Повну панельну дискусію дивіться нижче:

https://www.youtube.com/live/qh4Dn3tbRLE

Читайте також: Magicbricks — це керована даними маркетингова компанія: Прасун Кумар

Гаряче цього тижня

Теми

Постійні овації та партнер Tetra Pak для оптимізації альтернативного виробництва казеїну

Французький фахівець з точного бродіння молочних продуктів, що стоять...

Чи є Чатгпт, Клод та інші боти AI, які є “кінцевими” впливовими?

Як люблять чатів AI AAIP OPIC, Клод антропікаі Здивування...

Використання якості SEO -інструментів для покращення маркетингового контентного маркетингу

У динамічному світі цифрового маркетингу досягнення видимості часто може...

Walmart Asia просто зробив цей масовий крок?

Присутність Уолмарта в Азії є ключовою частиною...