Як студенти ставляться до AI – і де я стою на ньому.
Коли термін Штучний інтелект Згадується, багато хто одразу уявляє собою дистопічний всесвіт, в якому робототехнічна техніка замінила функцію людини, захопивши нашу нинішню норму новою реальністю.
Для багатьох можливість обробки природної мови (NLP) та машинного навчання (ML), що замінюють людство, спричинила зростання FOBO – страх стати застарілим.
На малюнку 1 представлений кількісний аналіз якісних відповідей учнів на підказку: “Одне, що змушує мене відчути занепокоєння щодо штучного інтелекту, – це …” Відповіді організовані в п'ять основних тем. Ця візуалізація була створена та проаналізована за допомогою інструменту пошуку ключових слів Chatgpt для визначення відсотка, пов'язаного з кожною категорією.
З точки зору дев'ятнадцятирічного віку, поява технологій AI, зокрема поточні, оновлені моделі Chatgpt, ставить мене в головний простір. Коли суспільство просувається до стану інтеграції людини-AI та технологічної оцифрування швидкими темпами, мої занепокоєння навколо Що далі посилюється. Питання вже не лежить “Що може досягти людства”, але в “Як ці досягнення вплинуть на людство?”
Були моменти, коли я зазнав тривоги навколо технологій AI. У ці моменти я сумніваюся в залежності суспільства від цих інструментів, вплив, з яким зіткнеться ринок праці, і шанси на досягнення точки, коли лінії між реальним та штучним розмиті.
Зростаюча здатність AI ефективно інтерпретувати та імітувати людську мову та зростаючі труднощі у розшифровці того, що є справжнім паливом, мої тривоги. Хоча мої тривоги AI різко не впливають на мою повсякденну рутину, вони затоплюють мій розум Що-якщо У ті ночі, коли мої думки голосніші, ніж моя здатність плавати спати.
Згідно з доповіддю Gallup 2023, 20% випускників коледжів зіткнулися з Фобо щодо своєї кар'єри – помітний 12 -відсотковий стрибок порівняно з 2021 року. Поточні студенти коледжу відчувають подібні занепокоєння навколо академічного плагіату та ризику стати поступливим.
На малюнку 2 респонденти відповіли на п’ять питань про занепокоєння учнів (SA) навколо шкільних робіт, досягнення ШІ, лінощів, навичок критичного мислення та плагіату. Використовуючи 7-бальну шкалу Лікерта, Chatgpt класифікував та кодовані кольорові відповіді, щоб показати, де ставлення студентів лежать на шкалі та частоту кожної відповіді. Числове значення 1,0 являє собою категорично не згоден, 4.0 означає нейтральне положення, а 7,0 – настійно згоден. SA3 та SA5 отримали найбільш сильно узгоджені відповіді.
За допомогою такого програмного забезпечення, як граматично, що помилково позначить студентську роботу над Тертііном для плагіату, у поєднанні з здатністю Чатгпта генерувати текст та відповідати миттєво, студентам коледжу безпосередньо впливає ця нова хвиля штучного інтелекту.
Малюнок 3 ілюструє частоту відповідей учнів за 7-бальною шкалою Лікерта, починаючи від категорії сильно не погоджуючись до рішучої згоди щодо використання студентів AI (SU). Точки шаблону у формі зірки вказують на кількість відповідей на конкретні питання опитування. Хоча більшість респондентів погодилися або дещо погодилися з тим, що вони мали досвід використання генеративного ШІ, більшість, як правило, сильно і дещо не погоджується з часто використанням ШІ для шкільних робіт.
Я надав Chatgpt 4O із зображенням малюнка 3 і попросив його взяти мій дизайн та створити власну версію. Без відгуків про покращення чіткості та розбірливості діаграми Chatgpt генерував цю візуалізацію.
Хоча Chatgpt не може створити деякі інтерактивні діаграми, він переважає при створенні візуалізації на основі даних, сприяючи зміщенню роботи та залежності, що стикаються з студентами.
Згідно з доповіддю про дослідження PEW 2023, працівники США зі ступенем бакалавра або вище, вдвічі частіше зіткнулися з ШІ на роботі порівняно з тими, у яких лише диплом середньої школи.
Як скоро випускник коледжу, я вважаю, що майбутнє AI становить загрозу моїй кар'єрі як комунікацій та медіа-спеціалістів.
Завдяки зростаючій обробці мови Chatgpt та генеративними здібностями, система може створювати творчий зміст та візуальні показники за лічені секунди – талант, який потребує людей потрійного часу для завершення. Аналогічно, за лічені секунди, Chatgpt може доставити дезінформацію, яка може поширюватися по цифровому просторі, виготовляючи фальшиві новини, зміщення та конфлікт за допомогою кнопки кнопки. Здатність Чатгпта повторювати людські голоси та реалістичні глибокі вигадки легко використовувати з шкідливих причин, загрожуючи загальній репутації та розміщувати свою психічну істоту в сутичку. Ці потенційні загрози змушують мене поставити під сумнів майбутнє AI та що це означає для наш майбутнє.
“Є способи реагувати на AI на робочому місці: прийняти це або побоювання”, – пише доктор Діана Гамільтон, автор Що таке Фобо? Як залишатися актуальними і не застаріти на роботі.
На малюнку 5 різні сині тони диференціюють відповіді учнів на підказку: “Той, що змушує мене відчувати тривогу/уповноважені, – це …” Слова та фрази у світло -блакитному кольорі представляють відповіді на підказку розширення можливостей, тоді як темніші сині слова представляють відповіді на питання тривоги. Навчання над словами показує їх частоту у відповідях учнів та вказує, чи стосуються вони питання розширення можливостей чи тривоги.
Коли моє закінчення наближається, я вважаю, що коледж повинен підготувати студентів до реалій світу з AI. Інновації ШІ не слід ігнорувати. AI тут, щоб залишитися.
Незважаючи на те, що використання AI сильно відлякується в аудиторіях, коледжі повинні навчити студентів про можливості ШІ та відповідні способи інтеграції ШІ у своє повсякденне життя. Наприклад, чатгпт може слугувати інструментом рішення, щоб допомогти вирішити плутанину учнів. Він також може діяти як навчальна допомога, формулюючи контури та путівники для студентів. Він навіть може функціонувати як тренер з письма та мови, щоб допомогти вдосконалити навички письма учнів та володіння мовою.
На малюнку 6 сині кольори представляють сторону незгоди, а фіолетові кольори представляють сторону погоди. Сірий колір відрізняє ці два, служачи точкою нейтралітету. Чим темніше насичення кольором, тим сильніше згодні і не погоджуються з відповідями.
Як видно, відповіді студентів різняться. Наприклад, для SI1 більшість респондентів (92) погодилися з заявою; Однак 72 сильно не погодилися, що свідчить про різке поділ у використанні ШІ в академічній сфері.
Через набір даних, наданий професором К, зрозуміло, що студенти дотримуються змішаних думок щодо AI. Як ми бачили в минулому, і як ми продовжуватимемо бачити, технологічні інновації приходять з його плюсами та мінусами. Більшість питань опитування мають нейтральне значення; Однак широка мінливість очевидна між категорично не погоджуючись та згодні відповідями. Хоча деякі студенти сприймають ШІ в академічному просторі як спосіб заощадити час та надати допомогу з великим повагою, проблеми академічної нечесності, залежності та етики все ще розглядають.
Випускаючи 3 роки тому, розробка ChatGPT та поточних технологій AI все ще є відносно новою. Отже, високий рівень невизначеності оточує ШІ. Ми не знаємо, де AI візьме суспільство і як це вплине на людство.
Досі існує значна напруга навколо студентських поглядів на ШІ в їх академічному та професійному житті. Деякі вважають, що AI слід використовувати як інструмент для допомоги, а інші сперечаються проти будь -якого використання ШІ. Як результат, зрозуміло, що більшість думок змінюються.
Хоча я дотримуюся більш тривожної точки зору AI та Chatgpt, я визнаю, що ці технології можуть значно допомогти моєму зростанню як особистості, студента та майбутнього професіонала. AI створює можливості, що виходять за межі людської уяви. Це може забезпечити мотивацію, яка мені потрібна, щоб перетворити своє життя або надихнути ідею, яка може назавжди змінити моє майбутнє.
Нова технологічна епоха ШІ на нас. Якщо використовувати їх належним чином, ці інструменти можуть дозволити нам бачити світ таким чином, як ми ніколи раніше не бачили його, сприяючи інтроспективному мисленню та приводу наших знань до покращення суспільства.
Це лише початок ШІ. Хто знає, це може бути каталізатор чогось більшого. Тільки майбутнє підкаже, що має AI для людства.