ПАЛО-АЛЬТО, Каліфорнія / ACCESSWIRE / 3 грудня 2024 р. / Bioz, Inc., новатор у розробці рішень для підвищення ефективності досліджень на основі штучного інтелекту, продовжує переосмислювати те, як науковці відбирають і перевіряють дослідницькі продукти за допомогою передових інструментів, які також забезпечують значні переваги для постачальників у пошуковій системі пошукових систем. Завдяки інтеграції Bioz Stars Ratings, Bioz Badges і Bioz Content Hubs постачальники можуть покращити видимість і перевірку свого продукту, збільшити час перебування на сторінці та збільшити органічний трафік від пошукових систем, таких як Google.
Bioz покращує SEO для постачальників наукової продукції
В основі технології Bioz лежить її пошукова система на основі штучного інтелекту, яка індексує десятки мільйонів дослідницьких статей і вбудовані в них посилання на продукти. Пошукова система Bioz допомагає дослідникам швидко й легко знаходити найбільш перевірені продукти для своїх експериментів. Цей потужний інструмент Bioz, окрім оцінок і рекомендацій, надає надійні зворотні посилання з пошукової системи Bioz на веб-сайти постачальників продуктів, що не тільки підвищує довіру до продукту, але й спрямовує органічний трафік на веб-сторінки постачальників. Для постачальників продуктів це означає кращу видимість, більше кваліфікованих потенційних клієнтів і кращі шанси перетворити потенційних потенційних клієнтів на клієнтів.
Рейтингова система Bioz, Bioz Stars, ще більше підвищує цінність SEO, надаючи рейтинги дослідницьких продуктів і послуг на основі фактичних даних. Рейтинги Bioz Stars, створені за допомогою власного механізму штучного інтелекту Bioz, відображають ефективність продуктів у контексті реальних досліджень на основі інформації, отриманої з мільйонів рецензованих наукових статей. Відображаючись на веб-сайтах постачальників, рейтинги Bioz Stars зміцнюють довіру до продукту, пропонуючи підвищення SEO шляхом узгодження вмісту продукту з перевіреними високоякісними даними досліджень. Постачальники також можуть безпосередньо публікувати рейтинги Bioz Stars у структурованих даних своїх продуктів у вигляді зведених рейтингів, ще більше підвищуючи видимість продукту на сторінках результатів пошуку в пошукових системах.
Значки та центри вмісту Bioz створені для забезпечення максимального впливу на SEO. Ці цифрові віджети, які можна легко інтегрувати на веб-сайти постачальників, містять внутрішні посилання. Це заохочує відвідувачів досліджувати різноманітні продукти та релевантний вміст, що призводить до збільшення часу, проведеного на веб-сторінках постачальника, що також зменшує показник відмов і підвищує рівень залучення користувачів. Крім того, постачальники можуть використовувати Bioz API, щоб зв’язати додаткову інформацію зі структурованими даними кожного продукту. Ці дані включають зображення продукту з публікацій, дані статей, фрагменти, авторів тощо, і можуть значно збільшити кількість розширеного вмісту, доступного для сканування, на веб-сторінках продукту.
Інтеграція рішень Bioz через технологію Bioz API забезпечує максимальне вдосконалення пошукової оптимізації веб-сторінок продукту, дозволяючи постачальникам унікально отримувати інформацію, пов’язану зі статтями, пов’язану з їхніми продуктами. Доктор Карін Лачмі, головний інспектор із доходів і співзасновник Bioz, прокоментувала: «Зосередженість Bioz на наданні дієвої, науково обґрунтованої інформації доповнюється нашим зобов’язанням залучати органічний трафік і покращувати пошукову оптимізацію для наших партнерів. Шляхом прямого зв’язування перевірених даних про продукт для веб-сайтів постачальників і гарантуючи, що вміст є зручним для Google, ми пропонуємо подвійну вигоду для постачальників продуктів, підвищуючи як їх довіру, так і Переваги SEO є невід’ємною частиною того, що робить рішення Bioz такими потужними як для дослідників, так і для постачальників».
Ехуд Пардо, головний технічний директор Bioz, додав: «Технічна архітектура платформи Bioz розроблена для максимального збільшення видимості в пошуковій системі. Наші API даних і динамічні значки є потужним рішенням для постачальників, які хочуть покращити пошукову оптимізацію своїх веб-сайтів. Завдяки вбудовуванню наших даних на веб-сайтах постачальників і завдяки тому, що Google може їх сканувати, Bioz збільшує ймовірність бути відкритим для потрібної аудиторії… дослідників і вчених, які активно шукають підтверджені продуктів».
Bioz прагне надати постачальникам продуктів інструменти, необхідні для охоплення цільової аудиторії, збільшення трафіку та перетворення потенційних клієнтів на довгострокових клієнтів. Рішення Bioz змінюють підхід науковців і постачальників продуктів до відкриття, перевірки та залучення продуктів. За допомогою Bioz постачальники можуть оптимізувати свої маркетингові зусилля, покращити пошукову оптимізацію та, зрештою, допомогти дослідникам у прийнятті більш обґрунтованих рішень для своїх експериментів.
Про Біоз
Bioz — це найдосконаліша у світі пошукова система штучного інтелекту для наукових досліджень, яка пропонує рейтинги продуктів на основі фактів і рекомендації, щоб направляти вчених до найбільш перевірених продуктів для своїх відкриттів. Рішення Bioz для постачальників включають Bioz Badges і Content Hubs, веб-віджети, які покращують залучення користувачів і збільшують конверсію продажів.
Корисні посилання
Щоб отримати додаткову інформацію про рішення Bioz для постачальників, зверніться до [email protected].
Контактна інформація
Деніел Левітт
генеральний директор
[email protected]
Джерело: Bioz, Inc.