...
Понеділок, 21 Квітня, 2025
24.7 C
Kyiv

Ласкаво просимо гості: Церкви приймали набір KKK сто років тому.

Створювати розповіді з історичних джерел – це не точна наука, але є певні правила великого пальця. Ви завжди повинні бути уважними до особистих упереджень та інших факторів, які можуть затьмарити минуле. Небагато джерел можуть забезпечити більше розуміння, ніж свідчення від людини, яка пережила історичну подію. Порівняння декількох джерел є адекватною заміною живої пам’яті.

Для місцевого історика Холлі Козельського багато джерел допомогли їй знову відкрити час, коли Ку -Клюкс Клан встановив присутність у Мартінсвіллі через місцеві церкви.

“Я використовую різні джерела, поєдную їх і пишу”, – сказав Козельський про метод її роботи. “Коли я стикаюся з питаннями, які мають для них тему … Я витягую її і досліджую її більше”.

Козельський-директор історичного товариства округу Мартінсвілль-Генрі, де, серед інших завдань, вона відповідає за щоденну історичну колонку. Протягом останніх п’яти років Козельський назвав собі, пишучи про цікаві історичні ласощі про минуле Мартінсвіля.

“Наразі ця колонка знаходиться на веб -сайті історичного товариства”, – сказав Козельський. “Це довгостроковий проект. Людям це цікаво читати. Такі люди, як читати про історію, і це надзвичайно цінне джерело для мене, щоб зрозуміти місцеву історію”.

Вирізки проливають світло в інший час

Стовпці ґрунтуються на інформації, взяті з документів, таких як газетні вирізки. Вона сказала, що хоча кожен документ є важливим джерелом інформації, періодично кілька документів можуть зібратися разом і розповісти більш широку історію.

Вона пояснила, що для своєї колонки під назвою “KKK закріпився тут через церкви”, серія розрізнених вирізань газет проливає світло на цікавий і значною мірою забутий час у минулому Мартінсвіллі. Пов’язання цих вирізків було простим елементом пошуку ключових слів, “KKK”.

“KKK був однією з тем, яку я помітив, що спливають”, – сказав Козельський, пізніше додавши: “Я натрапив на кілька записів Клана, які я раніше не стикався, в нашому районі”.

Козельський не вибирав вишні випадкових історій про Клана протягом усієї історії Мартинсвіля. Близькість дати – це те, що привернуло увагу Козельського.

“Коли я читав листопадові папери, я просто продовжував бачити Клана тут, Клан там, скрізь, де ви обертаєтесь, вони виступають”, – сказав Козельський. Це змусило її повірити, що цей період на кілька років був значущим.

“Це було рівно 100 років тому, що Ку -Клюкс Клан закріпив себе в тканину життя Мартінсвілла”, – написав Козельський. ККК Латунь дозволили прозелітизувати власну версію Євангелія, і вони не прийшли з порожніми руками.

“Виразні пожертви грошей та прапорів церковам, громадянським організаціям, шкільними бібліотеками і навіть мером перед судом прокладали шлях до Джима Боба Бондуранта Ку -Клюкс Клана № 29, починаючи з осені 1924 року.”

KKK № 29 був одним із кількох регіональних розділів KKK, поряд із розділами в Данвіллі та іншими місцями по всьому регіону. Згідно з Енциклопедією Вірджинії, Клан був у розпал 1870 -х років, коли загальнодержавне членство в тисячах налічувалося. У наступні десятиліття їх кількість зменшилася, але вони не зникли повністю.

Згідно з Інститутом законопроекту, 1920 -х років було десятиліттям відродження Клана. Праці з, як у декларації Маркуса Гарві про права негрівів світу, опубліковані в 1920 році, сприяли зростаючим національним настроєм, що суперечить тому, що проповідував Клан.

Деякі групи в межах Клана прагнули капіталізувати, повідомляє інститут. Оголошення, як ті, опубліковані в Бюлетені Генрі 7 листопада 1924 року, розмовляли зі зростаючими настроями в той час.

Оголошення з 1924 р. Набір членів Ку -Клюкс Клана в Мартінсвіллі.

“Ви є членом Ku Klux Klan?” Запитав рекламу, яку Клан вийняв у бюлетені. “Якщо ні, то чому? Якщо ви 100% американець, вірите в християнську релігію, розлуку церкви та держави, правопорядку та підтримку верховенства білого, і бажайте додаткової інформації щодо того, як отримати вступ до Клана, заповніть порожній нижче та пошту до …”

Не було звичайним, щоб глави відправили емісарів на збору місць у надії на подальше зміцнення їх кількості.

“Клан був у кожному південному штаті, про кожне місто на півдні”, – сказав Харісс Хевстон, директор Афро -американського музею Фахі. “Я не здивувався, що це було в Мартінсвіллі, тому що ми сільська громада”.

Козельський зазначає, що повідомлення Клана майже досягло повної насиченості, коли вони виходили за межі недільної лавки та на мильні коробки спільноти.

“Група з семи кланів представила коротку церемонію, даруючи подарунок шовкового американського прапора”, – написав Козельський. “Бюлетень Генрі повідомив, що всі церкви були повними, деякі до того, що латемерам довелося відмовити в в'їзді”.

Козельський сказав, що такі описи важливі для істориків, оскільки вони додають важливу деталь та колір історичним подіям. Кілька речей можна отримати з твердження, що “латемерам довелося відмовитись у в'їзді”.

“Це говорить про кілька речей”, – сказав Козельський. “У ньому сказано, що багато людей пішли на це. Це негайно привертає до думки, що в ці дні церкви значною мірою… напівповно. Для людини, яка сьогодні ходить до церкви, вони можуть бачити, що церкви тоді такі повні, люди не могли потрапити”.

“Це життєво важливо”, – сказав Козельський, додавши, що пошук подібних барвистих цитат вимагає часу та ресурсів. “Якби це був ваш єдиний проект, людина може змогти викопати більше ресурсів”.

Козельський додав, що може бути таке, як занадто багато кольору.

“Іноді вам доводиться доходити до суті”, – сказав Козельський. “Занадто багато кольору, який є стороннім, непотрібним, не підходить, або нудний, може відволікати”.

Тон – ще один важливий аспект, коли Козельський підкреслює важливість не відповідати тону документа, особливо на чутливі теми.

“О, вони були радісними”, – сказав Козельський про деякі газетні вирізки та запропонував пояснення. “Ми дивимось на це з вигодою часу. Наше покоління дивиться на палаючий хрест, і це нас лякає. KKK не мав спадщини за ним, що це зараз”.

Козельський та інші припускали, що це не відображає настроїв у всій громаді Мартінсвілла.

“Очевидно, що ці кліпи написали білі люди, які, на мою думку, мало не думали про те, що чорні люди відчували б, як бачити Клана”, – сказав Козельський.

'Від шатів до костюмів'

Упущення чорних церков у висвітленні в той час було мало здивування Тайлера Міллнера та Джона Адамса, пасторів Святої Церкви Ранкової зірки та Першої місіонерської баптистської церкви Галілей.

Міллнер та Адамс сказали, що Клан експлуатував ідеологічний розрив з пов’язаною з минулим і теперішнім.

Адамс сказав, що настрої, які тепло запросили Клана в Мартінсвіл, певною мірою все ще існує, тоді як гардероб змінився з шатів на костюми. Іконографія, більше, ніж ідеологія, сприяє падінню Клана.

Тим не менш, Адамс і Мілнер сказали, що репутація Клана ускладнює їх затишку до спільноти, як вони колись змогли.

“Щоразу, коли я чую [KKK] Я переходжу в оборонний режим, – сказав Адамс. – Це тому, що я проповідник Євангелія. Моє єдине занепокоєння – сприяти любові, єдності та спілкуванню. Моє враження про Клана полягає в тому, що вони сприяли навпаки … так прямо з кажана, коли я чую термін, який з’являється мій механізм захисту ».

Адамс, хоч і вагаючись, щоб заглибитися в мотивацію Клансмана, заявив, що загальна популярність Церкви в той час могла зіграти роль у стратегії представлення Мартінсвіля.

“Вони зрозуміли, що саме Церква. Особливо на Півдні вони розуміли, що саме Церква вони можуть мати найбільший вплив”, – сказав Адамс. “Церква на півдні була частиною культури; це все ще багато в чому. Вони обрали церкву, тому що це був найпростіший спосіб втручатися в їхні переконання”.

Вже тоді Козельський сказав, що принаймні деякі згадки про відштовхування з деякими кліпами, які згадують, що деякі церкви не потрапляли до уваги Клана.

Адамс сказав, що якщо Мартінсвілл далеко від міста, це було колись, це трансформація, яка зайняла покоління, з необхідною більшою роботою.

“Свобода ніколи не виграла, але кожне покоління має перешкоду для перемоги”, – сказав Адамс, цитуючи Мартіна Лютера Кінга. “Наша робота – виграти це покоління”.

Гаряче цього тижня

Теми