...
П’ятниця, 25 Квітня, 2025
15.3 C
Kyiv

Інвестуйте в пошук AI як підприємство бізнесу

Майже кожне підприємство експериментує з ШІ, але переважні 90% проектів ШІ ніколи не масштабуються за рамки етапу доказів концепції, і понад 97% організацій відчувають труднощі, що демонструють ділову цінність генеративного ШІ (Genai), згідно з опитуванням Informatica.[i]

Основна причина полягає в тому, що багато обережних лідерів бізнесу трактують ШІ як джерело додаткових вдосконалень існуючих процесів, а не інструменту для переробки основних бізнес -функцій. Занадто часто лідери бізнесу недооцінюють людей, поведінку та організаційні зміни, пов'язані з стратегічним використанням ШІ.

Зокрема, трансформаційний потенціал пошуку, що працює на AI, не помічається. Це незважаючи на те, що пошук – це функціональні знання, які використовують щодня. По мірі того, як обсяги даних продовжують зростати, працівникам та клієнтам все частіше ставляться до пошуку потрібної інформації.[ii] Різні дослідження виявили, що працівники витрачають від 20% до 30% свого часу на пошук інформації.[iii] Вони звикли до миттєвого задоволення в Інтернеті, але відсутність інвестицій, які багато організацій роблять у відповідності, а курація контенту робить пошук всередині корпоративного брандмауера безпродуктивним.

AI пошук не тільки поступово підвищує продуктивність, але може кардинально переробити основні можливості бізнесу. Він замінює прості пошуки ключових слів на розширені семантичні методи, які розуміють наміри та контекст, що стоять за запитом. Семантичний пошук поєднує в собі технології, включаючи обробку природних мов, сховища векторних даних та машинне навчання, щоб забезпечити результати, які більше відповідають тому, що потрібно користувачам, ніж ключові слова, не вимагаючи великих інвестицій у курацію вмісту.

“Зараз ми можемо зрозуміти контекст краще, ніж це було можливо лише за допомогою пошуку ключових слів”, – каже Стів Мейзак, глобальний керуючий директор з пошуку AI в Elastic. “З семантичним пошуком ви можете шукати всю книгу, а не покладатися на індекс.”

Використовуючи асистентів Genai та великих мовних моделей, пошук AI може інтерпретувати запит користувача та забезпечити результати в бізнес -контексті.

Розглядаючи пошук AI пошуку, шукайте ці функції.

  • Гнучка інтеграція з декількома типами даних та джерелами -Дані Enterprise поширюються на безліч баз даних, внутрішніх програм та програмного забезпечення як послуги. Пошукова система AI повинна безперешкодно підключитися до необхідних джерел даних та забезпечити інтегровані результати незалежно від місця розташування або типу даних.
  • Близько в режимі реального часу прийом даних та індексації Темп бізнесу занадто швидкий, щоб дозволити більшості організацій розкіш годин очікування або днів для критичних даних. Пошук AI повинен зробити дані доступними секундами після його поглинання.
  • API Вони полегшують борт нових додатків та джерел даних. Шукайте відкриту екосистему, яка інтегрується з усіма основними моделями фонду AI та підтримує ваші власні моделі, щоб існуючі інвестиції не витрачалися.
  • Архітектура без серверів Це масштабується вгору і вниз на вимогу, щоб забезпечити максимальну ефективність за найнижчими витратами.
  • Мультимодальні можливості що підтримує пошук зображень, відео та аудіо.

Пошук AI дозволяє організаціям консолідувати безліч пошукових систем, що стосуються додатків, в єдину утиліту, яка працює за всіма даними організації.

Потужне, масштабоване та AI-пошукове рішення Elastic забезпечує швидкий, релевантний та безпечний досвід пошуку в структурованих та неструктурованих даних у партії та в режимі реального часу. Він пропонує вдосконалений повнотекстовий пошук, пошук векторів та актуальність, що працює на AI, що робить її ідеальною для різноманітних випадків використання.

Щоб дізнатися більше про Elasticsearch, натисніть тут.


[i] “CDO Insights 2025 – Глобальні лідери даних, що проходять вперед, незважаючи на те, що передвіщають AI готові, останнє опитування знаходить”, 14 березня 2025 року, Informatica.com.

[ii] “Кількість даних, створених щодня (2025)”, 24 квітня 2025 р.

[iii] “Різні статистичні дані опитування: працівники витрачають занадто багато часу на пошук інформації”, Cottrill Research.

Гаряче цього тижня

Метью Голден має голод, щоб відповідати його великій швидкості

Пакери не вступили в четвер, відчуваючи, ніби...

Animon.ai дебютує як перший у світі аніме-специфічний відео-генератор AI

Компанія Createai, Animon запускає інструмент AI Generation з Японія...

Випробування YouTube AI Огляд результатів пошуку

Зараз YouTube перевіряє резюме відео-резюме в результатах пошуку, функцію,...

Поради, щоб сказати, чи щось написано з AI

Обман розвивалося в 2025 році. Студенти, які виконали б...

Теми

Animon.ai дебютує як перший у світі аніме-специфічний відео-генератор AI

Компанія Createai, Animon запускає інструмент AI Generation з Японія...

Випробування YouTube AI Огляд результатів пошуку

Зараз YouTube перевіряє резюме відео-резюме в результатах пошуку, функцію,...

Поради, щоб сказати, чи щось написано з AI

Обман розвивалося в 2025 році. Студенти, які виконали б...

10 перевірених стратегій розвитку вашого малого бізнесу в 2025 році

Зростання малого бізнесу на сьогоднішньому ринку, що швидко змінюється,...

Як створити вміст, який отримує посилання

Подумайте про будівництво Link мертве? Подумайте ще раз. У 2025...