Google посилює свої правила щодо вмісту «паразитного SEO» або статей і сторінок, які часто мають мало спільного з фокусом сайту, але використовують рейтинг веб-сайту в Google.
Прикладом паразитичного SEO-контенту є новинний блог, який публікує коди купонів онлайн-покупок у прихованій частині свого веб-сайту, або освітній сайт, який публікує непов’язаний афілійований маркетинговий вміст. У березні Google оголосив, що боротиметься з подібним «порушенням репутації сайту», і тепер він чітко дає зрозуміти, що не має значення, сам видавець створив вміст чи передав його аутсорсингу — незалежно від того, це є порушенням політики пошуку.
«З моменту запуску політики ми розглянули ситуації, коли може бути різний ступінь участі першої сторони, як-от співпраця з білими службами, ліцензійні угоди, угоди про часткове володіння та інші складні бізнес-угоди», — Кріс Нельсон із пошукової служби Google. команда якості написала в дописі в блозі. «Наша оцінка численних випадків показала, що жодна участь першої сторони не змінює фундаментальну природу контенту третьої сторони або нечесну, експлуатаційну природу спроби скористатися сигналами рейтингу сайтів хоста».
Зловживання репутацією сайтів приймає різні форми, і більш ніж кільком видавцям доводилося пояснювати громадськості, чому на їхніх інших авторитетних сайтах є спам-сміття; загальним захистом було те, що вони самі цього не виробляли.
Візьміть Sports Illustrated, який минулого року був спійманий на публікації рекомендацій щодо продуктів, створених ШІ, на дивній, окремій частині свого веб-сайту. Відповідаючи на запитання журналістів, видання заявило, що огляди були написані сторонньою маркетинговою компанією, а не Sports Illustrated співробітників — і, як я пізніше повідомляв, такий маркетинговий контент був по всьому Інтернету. Як виявилося, та сама стороння фірма, AdVon Commerce, також створила статті з рекомендаціями щодо продуктів для США сьогодні. Оновлена політика Google уточнює, що сайт не обов’язково нести пряму відповідальність за створення вмісту, щоб його помітили.