Джон Мюллер Google, на заході “Центральний Нью -Йорк”, відповів на запитання про те, що робити з токсичними зворотними посиланнями, і відповів оглядом того, що відбувається всередині Google із посиланнями, щоб пояснити, чому інструмент “Відхилення” – це щось лише сайти, які винні в чомусь і знають, що він повинен використовувати.
Що робити, якщо інструмент Disavow більше не доступний?
Google має інструмент, який дозволяє видавцям та SEO відхиляти посилання, що в основному говорить Google не рахувати певних посилань. Мета інструменту Disavow виникла після того, як Google покарав незліченну кількість тисяч сайтів для придбання посилань. Це було під час оновлення Penguin у 2012 році. Позбавлення оплачуваних посилань було важкою справою, і деякі продавці посилань просять оплату за видалення посилань. SEOS підняв ідею інструменту відмови, щоб допомогти їм позбутися посилань, які їх клієнти та самі покупки, і після часу Google погодився надати цей інструмент для цієї мети: видалити платні посилання.
Хтось подав запитання Джону Мюллеру відповісти, запитуючи, що слід робити SEO, якщо інструмент відхилення більше не доступний, запитуючи:
“Як ми можемо видалити токсичні зворотні посилання?”
Фраза “токсичні зворотні посилання” – це те, що послуги та інструменти для видалення SEO -посилання, винайдені в рамках лякаючих людей, щоб купувати дані та інструменти зворотного посилання. Це не фраза, яку використовував Googlers, вона абсолютно 100% винайдена компаніями SEO Tool.
Джона Мюллера Google відповів:
«Таким чином, у нас немає поняття токсичних зворотних посилань. У нас немає поняття токсичних зворотних посилань всередині.
Тож не те, що вам потрібно використовувати цей інструмент для цього. Це також не те, де ви дивитесь на посилання на свій веб -сайт, і ви бачите випадкові іноземні посилання, що надходять на ваш веб -сайт, це не погано, і вони не викликають проблеми.
Здебільшого ми дуже наполегливо працюємо, щоб спробувати просто ігнорувати їх. Я б в основному використовував інструмент Disavow для ситуацій, коли ви насправді купували посилання, і у вас є вручна дія спаму, і вам потрібно це очистити. Тоді вид “Disavow” допомагає вам вирішити це, але, очевидно, вам також потрібно припинити купувати посилання, інакше ці ручні дії не збираються “.
Від'єднання посилань – це не звичайне обслуговування сайтів
Мюллер продовжив свою відповідь, вказавши, що використання інструменту Disavow регулярно не є нормальною справою як частина технічного обслуговування сайтів.
Він сказав:
“Але це по суті, як з моєї точки зору, інструмент Disavow – це не те, що вам потрібно робити регулярно. Це не є частиною звичайного обслуговування сайтів. Я б дійсно використовував це лише в тому випадку, якщо у вас є вручну спам -дію”.
Я знаю, що є деякі люди, які є “жертвами” поганих вхідних посилань і звинувачують ці посилання у своїх поганих рейтингах. Тож вони відхиляють погані зв’язки, і їх рейтинг ніколи не покращується. Можна подумати, що невдача інструменту відхилення виправити свої проблеми з рейтингом змусила б їх побачити, чи є щось інше, але деякі люди настільки впевнені, що їхні сайти є ідеальними, що врахувати їх сайт погано оптимізований, це не варіант для них.
Але всі випадки, коли я розглядав, де люди кажуть, що вони жертви негативного SEO, 100% з них мають проблеми з їх SEO або контентними проблемами. Алгоритми Google не впливають на випадкові посилання, це не те, як працюють алгоритми рейтингу посилань.
Зображення від Shutterstock/krakenimages.com