Примітка редактора: Brush Brushbeds Matitress мав успіх у покращенні сторінок деталей продукту, використовуючи генеративні підказки щодо питань AI, що призводить до збільшення швидкості конверсії. Крім того, дзвінки з обслуговування клієнтів бренду зменшилися, а його рейтинг SEO збільшився після впровадження Alby, генеративного інструменту для покупок AI. Публікація головного маркетолога Багатоканальний торговець розглядає функціональність інструменту та результати його впровадження. Нижче наведено уривок шматка; Перейдіть сюди, щоб прочитати повну статтю.
–
Сторінки деталей продукту – одна з найважливіших сторінок на сайті електронної комерції, відповідальна за навчання покупців у всьому, що потрібно знати, і спонукати їх, щоб “додати до кошика”. У виробнику бренду матраців Plushbers-це ключ, щоб виправити цю сторінку, оскільки продукт-це вражена покупка, з матрацами становить від 1500 до 3500 доларів, сказав генеральний директор Майкл Х'юз.
“У нас є один тип клієнта: вони хочуть все знати. І тоді у нас є інший, який говорить:” Я не хочу доктора наук в матрацах, просто скажи мені, який з них є найбільш комфортним “, – сказав Х'юз. “Пошук балансу на ПДП того, як ви можете скласти все це разом і звернутися до кожного клієнта – це складне завдання”.
Як і багато керівників у світі Chatgpt, Х'юз звернувся до генеративного штучного інтелекту, щоб збалансувати правильну інформацію та достатньо її, щоб задовольнити набори обох клієнтів. Плюшні розгорнуті та перевіряли приблизно десяток інструментів AI, перш ніж в кінцевому підсумку вибрати Alby, генеративний інструмент для покупок AI.
У той час як інші тестувані інструменти, які стверджували, що є AI, Х'юз виявив, що чатні боботи дотримувались лише логічних підказок щодо встановлених питань, які бренд повинен був ввести сам. Якщо покупець задав складне запитання, один інструмент постійно відповідав: “Вибачте, я тут новачок”.
Як працює інструмент AI
Коли плюшеві встановили Албі, негайно Х'юз був вражений. Він розумів нюанси відповідей на різні продукти та як порівнювати один продукт з іншим.
Плюшні, встановлені Албі на всіх його сторінках деталей продукту. Нижче кнопка “Додаток до картики”, Албі відображає три-п’ять питань, а також порожнє вікно запитань. Це дозволяє покупцям простий спосіб знайти відповідь на запитання та почати спілкуватися з чатами, не придумаючи питання. Плюшні не дають питань. Натомість, штучний інтелект заповнює їх з інформації про товар, оглядів клієнтів, стенограмів обслуговування клієнтів та виробничих даних, характерних для цього продукту.
Прочитайте повну статтю у багатоканального торговця.