...
Понеділок, 28 Квітня, 2025
17.1 C
Kyiv

Джастін Тейлор від Teads про те, як рекламодавці можуть повністю скористатися перевагами відео

У цьому інтерв’ю Джастін Тейлор, керуючий директор компанії Teads у Великій Британії, розповідає про те, як рекламодавці можуть повною мірою скористатися перевагами відео. Він обговорює можливості, які надає вихідне відео, як рекламодавці можуть покращити взаємодію з користувачем у розміщенні відеореклами та роль штучного інтелекту, а також розглядає ймовірні тенденції для відеореклами у 2025 році.

Як рекламодавці можуть повною мірою скористатися перевагами відео у своєму медіаплануванні на 2025 рік?

З огляду на 2025 рік у рекламодавців є кілька причин для захоплення відео. Я вважаю, що «Рік відео» — це давно застарілий термін, але зміни, безперечно, відбуваються у ЗМІ щодо відео. Відкриваються нові формати та можливості для OEM-виробників і операційних систем CTV, але, що важливіше, ці можливості інтегруються в єдині платформи купівлі. Це означає, що персональну рекламу, як-от Virtual Try On, можна підключити до взаємодії «один-до-багатьох» через CTV Video та Native, щоб справді поєднати великий і малий екран.

Переваги виконання на одній платформі є широкими для брендів. Незалежно від того, чи йдеться про простоту виконання, витонченість націлювання чи цілісний погляд на вимірювання, це справді означає, що наступного року у відеоматеріалах мають бути зроблені великі кроки вперед.

Які конкретно можливості дає вихідне відео?

Як згадувалося в нещодавній статті Шарлотти Кук-Андерсон, прийняття Google змін IAB Tech Lab у визначенні outstream дійсно означає, що медіа-плани повинні бути досліджені. Outstream має бути синонімом якості, тому першим кроком є ​​вибір партнерів, які постачають outstream у якісному середовищі (без MFA, у центрі редакційного вмісту).

Для всіх нас у медіаландшафті наша робота полягає в тому, щоб місія сталої екосистеми, яку ми давно прагнемо, не зійшла з порядку денного. Чудова реклама, яка дивує споживачів, забезпечує здорові доходи для видавців і неймовірні результати для брендів. Це завжди має бути стандартом, до якого ми прагнемо, тому що якщо ми це зробимо, майбутнє виглядає неймовірно яскравим.

Зовнішнє відео привертає надзвичайну увагу, можливість для креативності в усій послідовності й здатність максимально використати нові багатоканальні рішення. Ми знаємо, що 33% споживачів у Великій Британії читають новини на другому екрані, а це, звичайно, не те, що варто нюхати!

Що має бути найважливішим для рекламодавців, коли вони розглядають, як покращити взаємодію з користувачем у місцях розміщення відеореклами?

Розмірковуючи над цим питанням, я повертаюся до нашої багаторічної роботи над Attention, досліджень, проведених спільно з агентствами, і випробувань сотень брендів, і рушії уваги стали безперечно ясними.

Жоден маркетолог навмисно не ігнорує якість свого оголошення або намагається зробити свою стратегію націлювання менш креативною. Таким же чином, активація через низькоякісний інвентар не є чиїмось конкретним KPI, але так само, якщо ви не звертаєте уваги, якість середовища, творча оптимізація та релевантність можуть легко випасти зі списку пріоритетів. Але кожен із цих факторів створює найкращий можливий UX.

То як це виглядає? Що ж, якщо у вас є відеокампанія CTV, то першочерговим завданням є переконатися, що ви справді купуєте CTV високої якості, а не щось інше… але також подумайте про те, як творчість і дані можуть використовуватися інакше, ніж купівля лінійного телебачення. Або як ви можете підкреслити обмін цінністю?

Ми маємо десятиліття досвіду перемог і поразок, пов’язаних із користувальницьким досвідом. Наразі ми повинні знати, як робити правильні речі, щоб переконатися, що споживачі, бренди, агентства та якісні ЗМІ досягають успіху.

Яку роль може відігравати ШІ?

Штучний інтелект у відео явно присутній, різдвяна реклама Coca-Cola це довела, а штучний інтелект у цифрових медіа існує вже багато років. Тож постає питання: тепер, коли більше людей мають доступ до ШІ в рекламі, від концепції до реалізації, що зміниться?

Це ефективність швидкості? Це зниження витрат? Мій погляд? Реклама Coca-Cola довела те, що ми давно знали про штучний інтелект — якісні вхідні дані забезпечують якісні результати. Який би штучний інтелект не використовувала команда, вони не дали це чистий аркуш паперу, він ґрунтувався на рекламодавці, який десятиліттями займався брендом, і одній із найвідоміших святкових реклам в історії.

Тож, можливо, ви інтегруєте штучний інтелект у свої творчі плани або прагнете використати штучний інтелект, щоб підібрати аудиторію, щоб скасувати припинення підтримки файлів cookie, або, можливо, ви хочете використовувати штучний інтелект для оптимізації своїх активів для динамічного креативу, який адаптується залежно від ваших пріоритетів інвентарю/продажів. Безсумнівно, це буде потужним сигналом, але якість цих сигналів буде важливою для того, щоб переконатися, що він справді просуває ваш маркетинговий план.

Які, на ваш погляд, будуть ключові тренди у відеорекламі на 2025 рік?

Подвоєння на відео

Як я згадував раніше, відео залишатиметься найважливішим засобом цифрового маркетингу. Ми знаємо, що він працює на всіх етапах воронки продажів і більш ніж на 60% ефективніший, якщо його показують на різних екранах.

Відповідальна реклама

Основні тренди відеореклами на 2025 рік включатимуть фокус на відповідальній рекламі та брендах, які підтримують якісну журналістику. Це як ніколи необхідно в складному світі з новими проривними технологіями.

Особисто я також сподіваюся побачити більшу увагу до сталого розвитку та оптимізацію рекламодавцями для зменшення CO2 для своїх кампаній.

CTV Native

Минулого року CTV стало ключовим елементом багатоканальної реклами, тож ми очікуємо, що у 2025 році більше брендів використовуватимуть цей засіб, зокрема нативну рекламу CTV на головних екранах смарт-телевізорів.

Більше того, попит на персоналізований досвід покупок продовжує зростати, тому релевантні за контекстом оголошення, які зв’язуватимуть споживачів із продуктами в ключові моменти, стануть більш поширеними. Щоб подолати шум, бренди експериментуватимуть із креативами, використовуючи 3D або XR-елементи, звукові вивіски чи QR-коди, щоб отримати кращі результати.

Прагнення до якості

На тлі зростання штучного інтелекту якість може стати найпопулярнішим словом у 2025 році. Зі збільшенням медіа-інвестицій зростає і попит на більш якісне залучення. Видавцям потрібно інвестувати в більш якісний контент, ми повинні не боятися реклами поруч із важчими новинами та мати змогу ефективніше знаходити релевантний для нас контент.

Бренди повинні визначити пріоритет своїх стратегічних партнерів і постачальників преміум-контенту, щоб подолати шум, зосередивши свої медіа-долари на досягненні негайних результатів і довгострокового капіталу бренду.

Немає уповільнення на роздрібних носіях

Схоже, що дані про покупців ставатимуть все більш комерціалізованими, і я вірю, що ми побачимо появу медіа-гібридів між роздрібним продавцем і покупцем, з більшим акцентом на імовірнісному націлюванні та твердому впровадженні динамічної творчої оптимізації та послідовного обміну повідомленнями між екранами в середніх і тих нижня воронка реклами.

Гаряче цього тижня

Теми

Чи є Чатгпт, Клод та інші боти AI, які є “кінцевими” впливовими?

Як люблять чатів AI AAIP OPIC, Клод антропікаі Здивування...

Використання якості SEO -інструментів для покращення маркетингового контентного маркетингу

У динамічному світі цифрового маркетингу досягнення видимості часто може...

Walmart Asia просто зробив цей масовий крок?

Присутність Уолмарта в Азії є ключовою частиною...