Фірми CPA можуть використовувати безліч чудових інструментів та послуг, доступних для створення сильної присутності в Інтернеті, таких як професійний дизайн та управління веб-сайтами, створення вмісту веб-сайтів, оптимізація пошукових систем для залучення Інтернет-трафіку, реклами на оплату за клік, соціальних медіа та маркетингу електронної пошти. Окрім залучення клієнтів – або, точніше, певна цільова аудиторія потенційних клієнтів – цифровий маркетинг також може включати ресурси для залучення професійного персоналу. Особливо важливо для віддалених робочих умов, фірми також можуть використовувати свої веб -платформи для створення онлайн -інструментів для надання можливостей для навчання та залучення.
Цього місяця колонка переглядає трьох комерційних постачальників, які, крім надання послуг з цифрового маркетингу, пропонують кілька цікавих безкоштовних ресурсів для загального споживання.
Рішення сайту CPA
Рішення сайтів CPA (https://cpasitesolutions.com) спеціалізується на цифровому маркетингу, комунікації та дизайні веб -сайтів для бухгалтерів. Фірма пропонує готові пакети веб-сайтів (https://tinyurl.com/5btb2j3e) та спеціальні варіанти. Понад 250 конструкцій доступні для попереднього перегляду та безкоштовної пробної версії. Існує кілька варіантів на замовлення веб -сайтів, починаючи від мінімальної до максимальної персоналізації. Сайт CPA Solutions пропонує декілька ресурсів, які доступні для широкої публіки: блог, інфографіка, біліти, вебінари на дворах та презентації в прямому ефірі (https://tinyurl.com/ye6z5n5w).
“Звіт про маркетинг 2024 року” – це нещодавній документ, який доступний для безкоштовного завантаження після надання контактної інформації (https://tinyurl.com/k578pke6). CPA -сайти Solutions опитували бухгалтерів у США про їх маркетингову діяльність, включаючи плани на їх веб -сайти. Більшість бухгалтерських фірм займалися бізнесом більше 15 років, а укомплектовували п’ять -менші професіонали. Хоча 27% респондентів зазначили, що їх веб -сайт є однією з їх важливих маркетингових методів, 76% фактично оцінили усне слово, включаючи відгуки клієнтів, як найважливіші.
Блог CPA Solutions '(https://tinyurl.com/2S45UCVF) Публікації щотижневих статей на цілий ряд тем – від придбання нових клієнтів до маркетингу пошукових систем до соціальних медіа. Три конкретні статті висвітлені у “Звіті про маркетинг 2024 року”. “5 порад щодо написання захоплюючого CPA або бухгалтерів: за допомогою шаблонів та прикладів” (https://tinyurl.com/y9z3h8pp) охоплює основні елементи, щоб включити до біографії, ключові стратегії, такі як використання дієслів, конкретні приклади для різних позицій бухгалтера, помилки, які слід уникати та приклади шаблонів. “126 Чудові ідеї публікації в соціальних мережах для бухгалтерів + приклади” (https://tinyurl.com/48x252ps) надає пропозиції щодо публікацій найкращих практик протягом різних місяців року. Додаткові ідеї включають громадські та волонтерські заходи, навчальний зміст, фінансові поради та поради. “Найкращі ключові слова SEO для веб -сайтів бухгалтерського обліку та CPA” (https://tinyurl.com/4cseuyys) стверджує, що оптимізація пошукових систем є однією з найважливіших маркетингових методів для покращення якості та кількості трафіку на веб -сайті. У статті представлені кілька пропозицій щодо пошуку хороших ключових слів, таких як вивчення пропозицій щодо пошуку Google та використання інструменту пошуку ключових слів.
Сторінка інфографіки (https://tinyurl.com/3mxph4yp) представляє інформацію у форматі веб -сторінок, а також PDF та включає підказки та рекомендації з маркетингу, щоб залучити клієнтів до бухгалтерської фірми. “Місцеві SEO повинні бути-хаври, щоб оцінити веб-сайт бухгалтерського обліку вище в локальних пошуках”, рекомендує мобільну чутливість, якісний вміст та ключові слова, що стосуються потреб у пошуку місцевих клієнтів. “8 найкращих практик соціальних медіа для бухгалтерів” включає оцінку ваших каналів соціальних медіа, при цьому LinkedIn виявляє більшу ефективність, ніж Twitter або Facebook. “Дорога до кращого рейтингу в Інтернеті” забезпечує 12-місячну шкалу кроків дій, починаючи з перегляду поточних практик оптимізації пошукових систем фірми та визначити потенційні дії для вдосконалення.
На сторінці вебінарів на вимогу (https://tinyurl.com/mpzkbpsp) представляють різноманітні короткі відео, а також архівовані вебінари. Вебінари в прямому ефірі доступні під темою майбутніх подій (https://tinyurl.com/2jc3hd9v). Нарешті, сторінка WhitePapers надає завантажувані WhitePapers після надання контактної інформації та вирішує проблеми з маркетингом соціальних медіа та технологій, а також випадковою темою податку.
Маркетинг шарніру
Hinge Marketing (https://hingemarketing.com) надає брендингові та маркетингові послуги для професійних фірм, включаючи дизайн та розробку веб -сайтів, аудит з маркетингу та цифровий маркетинг. Як представлення послуг, які пропонує Hinge, його веб -сайт забезпечує публічний доступ до бібліотеки подкастів, дослідницьких досліджень, путівників, вебінарів та блогу. Блог – це єдиний ресурс, який може бути відсортований за галуззю, що робить його більш ефективним, щоб звузити фокус до “бухгалтерського обліку та фінансів”, але інші матеріали легко ознайомитись.
Маркетинг для бухгалтерського обліку та консультацій – одна з областей, в яких спеціалізується на маркетингу (https://tinyurl.com/3exksd8t). Незважаючи на те, що ця веб -сторінка спеціально сприяє службам Hinge, два ресурси можуть представляти особливий інтерес. По-перше, прокручування на цій веб-сторінці “Бухгалтерський маркетинг: Основне посібник для бухгалтерських фірм” (https://tinyurl.com/327WY838)-це відмінна стаття, яка пояснює, як розвивається маркетинг бухгалтерських послуг, п’ять причин, що бухгалтерський маркетинг не вдається, науковий підхід до маркетингу та кілька інших пропозицій. Прихована коштовність на цій веб-сторінці-це коротке відео-тематичне дослідження того, як Cherry Bekaert створив бренд, сприятливий для набору, для залучення нових співробітників.
Незважаючи на те, що деякі з загальнодоступних ресурсів можна отримати лише шляхом придбання, колекція путівників, як видається, безкоштовна після надання контактної інформації (https://tinyurl.com/bdevw4eb). Існує декілька, які зосереджуються на професійних послугах, таких як “Посібник з розвитку бізнесу для професійних послуг”, який висвітлює стратегії розвитку бізнесу, як змінилися покупці, а також поради та тактика для виграшу нових клієнтів. “Посібник з професійних послуг з трансформації цифрового маркетингу” включає кроки дій для плідних зусиль з цифрового маркетингу. І, звичайно, “Посібник з SEO для професійних послуг” пропонує більш детальний ознайомлення з оптимізацією пошукових систем та розумінням алгоритмів Google.
Блог Hinge Marketing включає приклад до публікації “5 основних моментів з дослідження високого зростання, бухгалтерського обліку та фінансового видання” (https://tinyurl.com/2967f29w), які узагальнюють результати опитування 242 фірм бухгалтерських та фінансових послуг. Взагалі, і не дивно, що фірми з високим ростом є зрілими користувачами технологій і налаштовані, до яких маркетингові інструменти є найбільш продуктивними для їх цільової аудиторії, включаючи соціальні медіа. Фірми з високим зростанням пропонують якісні освітні матеріали на своїх веб -сайтах, таких як статті, публікації в блозі та вебінари; 60% з них використовують зовнішню маркетингову допомогу для своїх веб -сайтів.
Web FX
Web FX (https://webfx.com) – це агентство з цифрового маркетингу, яке пропонує SEO та покоління свинцю, дизайн веб -сайтів та послуги соціальних медіа. Web FX обслуговує декілька цільових аудиторій, включаючи бухгалтерів, фірми CPA та професійні послуги. Публічну інформацію за галуззю можна знайти на веб -сайті https://tinyurl.com/ysfj8k76, і хоча він націлений на просування послуг Web FX, вона надає корисну інформацію з посиланнями на додаткові ресурси. Бухгалтери можуть особливо зацікавити теми фінансів.
Колекція фінансів (https://tinyurl.com/3pyt7u4r) включає окремі теми для бухгалтерів та для фірм CPA. “Цифровий маркетинг для бухгалтерів: 5 тактики, які працюють” (https://tinyurl.com/mwm97bxy) окреслить створення інформативного веб -сайту, написання корисних публікацій та статей в блозі, розміщення вебінарів, пропонування преміум -вмісту та участі в соціальних мережах. “Маркетинг фірми CPA: як продавати свою бухгалтерську фірму” (https://tinyurl.com/bp6zjpb8) обговорює використання SEO, щоб допомогти потенційним клієнтам знайти ваш веб-сайт, використовуючи рекламу Payper-Click та представляючи професійний веб-сайт.
Web FX пропонує кілька путівників як окремі веб -сторінки, включаючи “Що таке управління соціальними медіа? Посібник для початківців 2025 року”, який надає довідкову інформацію та обговорення переваг управління соціальними медіа (https://tinyurl.com/36tevymj). Рекомендації щодо управління соціальними медіа включають аудит наявної стратегії соціальних медіа, дослідження цільової аудиторії та створення контенту, що стосується платформи. Існує відмінна таблиця інструментів соціальних медіа, яка включає важливі функції, підтримувані програми та ціни.