Згенерувавши 40,6 мільйона показів на TikTok за допомогою своєї останньої кампанії, Booking.com виконує місію донести свою мантру «на основі мотивації» до соціальних мереж.
Коли справа доходить до туристичного маркетингу, не дивно, що більшість брендів обирають напрямки, привабливі для відпочиваючих, які хочуть дослідити світ. Booking.com, однак, має новий «мотиваційний фокус», згідно з яким подорожі орієнтуються на досвід, а не на місцезнаходження.
Booking.com, що входить до складу холдингу Booking Holdings, дохід якого склав 23,1 мільярда доларів США (18,2 мільярда фунтів стерлінгів) протягом третього кварталу 2024 року, підвищив обізнаність про свою програму лояльності Genius за допомогою кампанії, розробленої авторами для охоплення молодих мандрівників, зокрема через TikTok.
«Що ми дійсно хотіли зробити з нашою кампанією, так це почати говорити з нашою аудиторією та мати автентичний голос», — каже Герт Лаубшер, глобальний креативний стратег соціальних мереж Booking.com UK.