Популярний ютубер і мультиплатформенний продюсер контенту Алан Чікін Чоу відкрив нову виробничу студію площею 10 000 квадратних футів у Лос-Анджелесі.
Чоу, який є автором YouTube Shorts з найбільшою кількістю переглядів, регулярно набирає 1 мільярд переглядів на місяць. Його канал YouTube із понад 67 мільйонами підписників може похвалитися більшою кількістю прихильників, ніж канал Тейлор Свіфт. На сьогодні його серіал «Всесвіт Алана» зібрав понад 500 мільйонів переглядів на багатьох платформах.
«Я справді вірю, що YouTube — це майбутнє телебачення», — каже Чоу Різноманітність. «Я вірю в «Всесвіт Алана», наше шоу, як у франшизу, яка буде існувати не лише в цифровому форматі, але й на багатьох платформах музики, кіно та телебачення, товарів і живих гастролей. Я радий, що цей простір є фізичним показником цього майбутнього».
За словами Чоу, «Всесвіт Алана», серіал, який охоплює як довге, так і коротке відео на YouTube, YouTube Shorts, TikTok та Instagram, є «фантазією про середню школу, яка була у вас до того, як ви потрапили до середньої школи та змутилися». Довгоформатні відеоролики, які складаються із серії взаємопов’язаних віньєток, які потім розрізаються на короткоформатний вміст, здається, черпають натхнення з корейських драм і німих фільмів, точно налаштованих на молодшу аудиторію.
Головним візуальним орієнтиром для нещодавно створених наборів яскравих відтінків стала «Школа ідолів», змагання на виживання корейських дівчат у реаліті-шоу 2017 року.
Очищення фотографій Apple
Чоу, який також отримав титри в телешоу та фільмах, таких як «Анатомія Грей» і «Злі дівчата», каже, що розширення його цифрового бізнесу говорить про «демократизацію того, кому дозволено бути оповідачем».
«У минулому було кілька ключових осіб, які приймали рішення, які вибирали, які історії розповідати», — каже він. «Але тепер, завдяки технологіям, ця влада повернулася до людей».